رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبین آدم‌ربایی در شهرستان قائمشهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، تائید و قطعی شد.

متهمان آدم‌ربایی در قائمشهر به ۱۰ سال حبس محکوم شدند

به گزارش قدس آنلاین، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: حسب محتویات پرونده آدم‌ربایی در شهرستان قائمشهر، بزه‌دیده هنگام بازگشت به منزل، با سلاح سرد و افشانه فلفل مورد هجوم قرار گرفته و پس از ربایش و انتقال به مکان نامعلوم، مورد جرح عمدی واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات گسترده و هوشیاری مامورین، متهمین در شهرستان آمل دستگیر و به ارتکاب بزه مزبور اقرار کردند، افزود: پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر با صدور کیفرخواست، پرونده به یکی از شعب محاکم کیفری دو قائمشهر ارجاع و متهمین بابت اتهام مشارکت در آدم‌ربایی با وسیله‌نقلیه توام با ایراد صدمه بدنی به ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق بزه دیده محکوم شدند که با توجه به قطعیت دادنامه، پرونده امر هم اکنون در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

‌اکبری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای حفظ امنیت مردم و برقراری نظم و آرامش، بدون هیچ‌گونه اغماضی، با هر یک از مصادیق ناامنی خصوصاً تعرض به تمامیت جسمانی شهروندان، به نحو قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.