حزب الله لبنان تصاویر لحظه هدف قرار دادن و به آتش کشیدن یک دستگاه کامیون لجستیک ارتش رژیم صهیونیستی را در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم در مناطق شمالی فلسطین اشغالی منتشر کرد.

حزب‌ الله لبنان خودرو لجستیک صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان صحنه‌هایی از لحظه هدف قرار دادن یک خودرو لجستیک ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «البیاض» در مرز با فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد که این خودرو به صورت مستقیم هدف قرار گرفت و در آتش سوخت.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در شرح جزئیات این عملیات افزود این عملیات که در آن یک تانکر سوخت صهیونیست‌ها هدف موشک مقاومت قرار گرفت، روز یکشنبه ۱۴ آبان انجام شد.

این خبر در حالی است که حزب‌الله لبنان از شهادت دو تن از رزمندگان خود به نام‌های حسین لطفی سوید (مازن) از اهالی شهرک مرکبا در جنوب لبنان و محمد ملحم یوسف (مجاهد) از اهالی شهرک حام در بقاع در جریان درگیری‌های مرزی میان مقاومت اسلامی لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛ پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۰ موشک از سمت لبنان به سوی مناطق شمالی اراضی اشغالی شلیک شده است و مدعی شد که توپخانه ارتش این رژیم محل شلیک این موشک‌ها را گلوله‌باران کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که تجهیزات فنی پایگاه صهیونیستی الراهب را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و منهدم کرده است. حزب‌الله همچنین اعلام کرد که پایگاه‌های صهیونیستی المالکیه و جل الدیر را با موشک هدف قرار داده و به آن‌ها آسیب‌هایی حتمی وارد کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.