جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همینه آمریکا و اسرائیل در دنیا شکسته شده و دیگر هیچ کشوری از آنها حساب نمی‌برد، گفت: انتقام سخت ما هنوز مانده و آمریکا باید از منطقه خارج شود و خفت‌بار بیرون رود.

امیر گلفام: انتقام خون حاج قاسم را از آمریکا هنوز نگرفته‌ایم/ ‌آنها باید با خفت‌ از منطقه اخراج شوند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای رسانه استان کرمان با بیان اینکه دنیا تشنه حقایق و واقعیات است که استکبار جهانی آن را سانسور می‌کند، اظهار داشت: امروز افتخارات بزرگی را توسط جبهه مقاومت شاهد هستیم و رسانه‌ها در تبیین این اقتدار و عظمت و مظلومیت مردم غزه نقش مهمی به عهده دارند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که در پایتخت مقاومت اسلامی به زیارت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان رفتم و از ایشان مدد گرفتم، گفت: تشییع میلیونی و باشکوه حاج قاسم نشان داد که در دل مردم جهان قرار دارد و بیانگر این آیه خداوند شد که اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری خواهد کرد.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حاج قاسم در امنیت منطقه بسیار اثرگذار بود و سال‌های سال در گمنامی اقدامات بزرگی انجام داد که در زمانی اصلاً نمی‌شد این اقدامات را رسانه‌ای کرد، افزود: کرمان نماد مقاومت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است و آتش زدن مسجد جامع کرمان توسط عامل رژیم ستمشاهی و کشته شدن تعدادی از مردم کرمان بیانگر این موضوع است و کرمان همیشه و در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب نقش آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه در مقطع تاریخی حساسی قرار داریم و همه وظیفه داریم راه شهدا را برویم؛ حفظ دین از اوجب واجبات است، ادامه داد: فضای حاکم بر منطقه یک فضای پرالتهاب است؛ از طرفی شاهد ایثار و جهاد و شهادت مجاهدان و مردم فلسطین و از طرفی شاهد کشتار و تجاوز بی‌رحمانه اسرائیل هستیم که دل هر انسانی را با دیدن این صحنه‌های وحشتناک به درد می‌آورد.

سرتیپ گلفام با اشاره به اینکه نظام سلطه تمام هم و غم خود را گذاشته تا تفکر انقلاب اسلامی در جهان خاموش شود و از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استکبار تمام تلاش خود را کرد تا انقلاب شکست بخورد، گفت: توطئه سازشگری با آمریکا در کشور شکست خورده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم که همه با توطئه آمریکایی اسرائیلی و هم دستانشان به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: مبارزه جبهه حق با ظلم و استکبار در طول تاریخ وجود داشته و آمریکا تا زمانی که می‌توانست با جنگ سخت تحمیلی بر کشور حمله‌ور شد و بعد از آن هم از طرق دیگر این جنگ را ادامه داده است.

وی با اشاره به اینکه تجربه دفاع مقدس یک تجربه موفق بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس یک دانشگاه بود، بیان کرد: آمریکا توان جنگ سخت با ما را ندارد و ما به قدرتی رسیده‌ایم که هیچ دشمنی توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد؛ نظام سلطه تایید کرده که در صورت تعرض به جمهوری اسلامی ایران ضربه سختی خواهد خورد.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همینه آمریکا و اسرائیل در دنیا شکسته شده و دیگر هیچ کشوری از آنها حساب نمی‌برد، گفت: انتقام سخت ما هنوز مانده و  آمریکا باید از منطقه خارج شود و خفت‌بار بیرون رود.

وی با اشاره به اینکه از بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ کشوری به طور رسمی به پایگاه‌های آمریکا حمله نکرده است اما از بعد از زدن پایگاه عین‌الاسد توسط ایران امروز می‌بینیم که پایگاه‌های آمریکا مرتب در حال موشک‌باران هستند، افزود: قدرت شیعه و جهان اسلام ظهور و بروز کرده و جهان اسلام زورگویی و سلطه‌گری را نخواهد پذیرفت.

سرتیپ گلفام با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس همیشه به مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین حمله می‌کرد و آنها را به خاک و خون می‌کشید، ادامه داد: اما این دفعه در عملیات طوفان الاقصی مورد حمله قرار گرفته و ضربه کاری خورده است؛ ضربه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ترمیم نیست.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه مقاومت که یک دیدگاه قرآنی است امروز نتیجه داده و حتماً توسعه پیدا خواهد کرد و رژیم خونخوار صهیونیستی دیگر جایی ندارد، گفت: جبهه مقاومت محصول انقلاب اسلامی است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام اسناد و مدارک در حوزه سیاسی این است که آمریکا خودش در حال جنگ است و مستقیماً جنگ را هدایت می‌کند و صحنه‌گردان واقعی این جنگ خود آمریکاست، افزود: راهبرد انگلستان و آمریکا دقیقاً یکی است و در این جنگ هم کمک‌های زیادی تاکنون به رژیم غاصب صهیونیستی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه مقاومت به خوبی ورود پیدا کرده و الان از حیثیت جهان اسلام در حال دفاع کردن است، افزود: ما رسانه‌ها وظیفه داریم این وقایع را به خوبی تبیین کنیم و واقعیت این جنگ را به دنیا نشان بدهیم و اجازه ندهیم امپراطوری رسانه‌ای غرب حقایق را وارونه جلوه بدهد.

گلفام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پیشانی و بازوی این رزمندگان را می‌بوسیم و از جبهه مقاومت در غزه حمایت کردند، گفت: در رسانه نیاز داریم با الگوی حاج قاسم عمل کنیم و در میدان عمل برای اسلام سربازی کنیم؛ در این شرایط به‌شدت نیاز است که مجاهدانه عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در حوزه نظامی دست برتر را دارد و کمک کننده حوزه دیپلماسی کشور در زمینه‌های مختلف است، بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است و وقتی در سخنرانی‌های متعدد آن را عنوان می‌کنند یعنی هنوز این رسالت انجام ندادیم و همه ما مسئول هستیم.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید برای جامعه بیان کرد و اجازه نداد این پیشرفت‌ها وارونه جلوه داده شود، افزود: دشمن به‌دنبال تحریف واقعیات و سیاه‌نمایی است.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم غزه اظهار داشت: متاسفانه مجامع بین‌المللی در سکوت کامل به سر می‌برند و رژیم غاصب صهیونیستی نیز در این خفقان و سکوت به جنایات خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اسرائیل با کمک آمریکا که ادعای حقوق بشری دارد این جنایات را انجام می‌دهد، گفت: سال گذشته همین رژیم غاصب به کمک ایادی داخل کشور خود به بهانه فوت یک زن چند ماه در کشور اغتشاشات را ایجاد کردند و امروز همین رژیم تاکنون هزاران زن و کودک بی‌گناه را به خاک و خون کشیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: اصحاب رسانه استان این آمادگی را دارند که حتی سلاح به دست بگیرند و در کنار سلاح قلم در دفاع از مردم مظلوم غزه بشتابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.