۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: 933412

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران درباره خدمات رسانی به گردشگران گفت: ما در شورای شهر تهران در حال ایجاد ۳۵۴ خانه گردشگری در ۳۵۴ محله هستیم تا با راه‌اندازی آن رویداد بهتری برای گردشگران رقم بزنیم.

ایجاد۳۵۴ خانه گردشگری در تهران

به گزارش قدس آنلاین،  سید احمد علوی روز چهارشنبه در نشست مجمع تشکل های ملی گردشگری ایران اظهار داشت: در تهران شاهد ۱۰ میلیون جمعیت و اماکن و فضاهای فراغتی و گردشگری هستیم که برای آن تسهیلاتی وجود ندارد.

وی افزود: دغدغه ما در تهران این است که پایتخت را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم در حالی که به مبدأیی تبدیل شده که دنبال فرصتی برای تعطیلات و خروج از تهران هستند.

علوی تأکید کرد: گاهی اوقات دستورالعمل‌های موجود برای خارج از شهر تهران تعریف شده‌اند. وجود خلأ‌های موجود در شهر تهران موجب جمع‌بندی برای تأسیس هلدینگ گردشگری شد که امیدواریم حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد به‌همراه دوستان در وزارت گردشگری مشکلات موجود در این زمینه را شناسایی و راهکاری قانونی برای آن ارائه دهند.

وی افزود: ما در شورای شهر تهران در حال تشکیل ۳۵۴ خانه گردشگری در ۳۵۴ محله هستیم تا با راه‌اندازی آن رویداد بهتری برای گردشگران در تهران رقم بزنیم.

گفتنی است در این نشست، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، حسین ساری مدیرکل حوزه ریاست وزارت میراث فرهنگی و حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.