سرپرست اداره آموزش و پرورش سرخس گفت: ۹ مدرسه خیرساز شامل ۲۰ کلاس درس تا دهه فجر امسال در سرخس به بهره‌برداری می‌رسد.

۹ مدرسه خیرساز تا دهه فجر در سرخس به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، احمد صفائی با اشاره به افتتاح مدارس خیری در سرخس اظهار کرد: با توجه به اینکه خیران عزیز به تعهدات خود عمل کرده بودند و بنا به سفر استاندار خراسان رضوی و همچنین مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی به سرخس، در روند تکمیل و تجهیز مدارس خیری تسریع شد و ۹ مدرسه خیری شامل ۲۰ کلاس درس تا دهه فجر امسال در سرخس به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سرخس با اشاره به افتتاح دو مدرسه خیرساز در هفته جاری در سرخس بیان کرد: یک مدرسه دوکلاسه خیری در روستای ابراهیم آباد و یک مدرسه خیری دوکلاسه دیگر نیز در روستای قوش سربوزی در این هفته به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: کلنگ احداث مدرسه خیری دو کلاسه متوسطه حرفه‌ای دوره دوم استثنایی نیز در هفته گذشته در آموزشگاه استثنایی رسام عرب‌زاده شهرستان سرخس به زمین زده شد و کلنگ یک مدرسه خیری دیگر نیز در روستای قوش سربوزی زده شد.

صفائی در ادامه به تجهیز هنرستان‌ها سرخس اشاره و عنوان کرد: تجهیزات اختصاصی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شهرستان سرخس به همت دولت سیزدهم و با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تامین اعتبار و بین این هنرستان‌ها توزیع شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سرخس عنوان کرد: این تجهیزات شامل ۵ دستگاه رایانه، یک دستگاه پکیج گرمایشی، یک دستگاه کولر گازی، ۲ عدد مجموعه آموزشی دزدگیر اماکن، ۱ عدد دوربین توتال استیشن، ۱ عدد مجموعه کامل bms مجموعه آموزشی خانه هوشمند، یک مجموعه آموزشی درب برقی دو لنگه و یک مجموعه آموزشی درب کرکره‌ای است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.