سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به سرنگونی پهپاد تجسسی آمریکا در حریم یمن، تاکید کرد نیروهای مسلح این کشور تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی، حملات خود را علیه مواضع صهیونیستی ادامه خواهند داد.

سخنگوی انصارالله: تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل، حملاتمان ادامه خواهد یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن، شامگاه چهارشنبه، در حساب کاربری خود در شبکه‌های مجازی بر تداوم عملیات‌های مقاومت یمن در حمایت از غزه تاکید کرد.

سخنگوی انصارالله ابتدا با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی یمن، گفت: «با سرنگونی یک پهپاد متخاصم آمریکایی بر فراز آب‌های منطقه‌ای، نیروهای مسلح ما تاکید دارند برای مقابله با تمام عملیات‌های خصمانه‌ای که حاکمیت ملی [ما را] نقض می‌کند، آماده هستند».

ارتش یمن، ساعاتی قبل، از سرنگونی یک پهپاد متخاصم MQ۹ آمریکایی خبر داده بود که در حال انجام مأموریتی خصمانه و جاسوسی در حریم یمن بود.

محمد عبدالسلام در ادامه اضافه کرد: «سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان می‌دهد نیروهای مسلح ما به عملیات‌های خود در حمایت از غزه تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه خواهند داد».

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعاتی قبل با تاکید بر حق مشروع این کشور در دفاع از حریم یمن و مقابله با تهدیدات، تصریح کرده بود تحرکات خصمانه مانع تداوم عملیات‌های نظامی یمن علیه رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.