سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهره‌برداری مرکز درمان سرطان و خرید دستگاههای مربوطه در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص یافت.

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیاردی مرکز درمان سرطان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمود شبستری اظهار کرد: دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در سفر به مشهد طی جلسه ای با حضور استاندار خراسان رضوی، ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مرکز درمان سرطان و همچنین سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای یک تهیه تجهیزات مربوطه در بیمارستان امام رضا(ع) موافقت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ساختمان نیمه تمام در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با زیر بنای هشت هزار متر مربع تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که طبقه همکف آن در راستای اقدامات درمانی در حوزه سرطان اقدام می‌کند و ۶ طبقه دیگر آن برای تکمیل به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این مرکز خدمات غربالگری، تشخیصی، درمانی و پژوهشی در حوزه سرطان گسترش بیشتری خواهد یافت و گام موثری در مسیر خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برداشته خواهد شد.

شبستری افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تجهیز این مرکز به دستگاه «سایبر نایف» که در درمان‌های جدید بیماری سرطان کاربرد دارد، با تخصیص سه هزار میلیارد ریال اعتبار موافقت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین در این نشست تصمیمات بسیار خوبی برای بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد و بیمارستان گلبهار و مولدسازی اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.