تصمیمات ناگهانی و غیرکارشناسی بعضی از مسئولین در فصل کشت گندم در شهرستان بشرویه برای کشاورزان مشکل ساز شده است.

امام جمعه بشرویه: برای کشاورزان مشکل ایجاد نکنید

به گزارش قدس آنلاین با توجه به شروع فصل کشت گندم، تصمیمات ناگهانی و غیرکارشناسی بعضی از مسئولین شهرستان بشرویه که برای نصب جی پی اس بر روی تراکتورها الزام ایجاد کرده اند مشکل آفرین شده است. نصب این دستگاه وقت زیادی می‌خواهد که همین امر موجب اعتراض کشاورزان شده . کشاورزان برای سوخت تراکتورها نیز با مشکل روبه‌رو هستند و حتی این موضوع مورد انتقاد امام جمعه هم قرار گرفته است و در خطبه های نماز جمعه ۱۹/۰۸/۱۴۰۲ بیان نموده‌اند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ آبان ماه که در مصلای مسجد جامع برگزار گردید، گفت: مسئولین از تصمیمات ناگهانی و غیرکارشناسی اجتناب کنند، بعضی از تصمیمات غیرکارشناسی در جامعه بی‌اعتمادی مردم را در بردارد، در آستانه انتخابات باید امیدآفرینی در جامعه ایجاد کرد، امروز دشمن از تمام ابزار خود برای القاء ناامیدی در جامعه استفاده می‌کند.

وی با انتقاد از تصمیم‌گیری ناگهانی و غیرکارشناسی مسئولین در فصل کاشت محصولات کشاورزی مبنی بر نصب جی پی اس بر تراکتورها فقط در خراسان جنوبی خواستار اقناع سازی اذهان مردم در اجرای این نوع طرح‌ها شد.  حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی افزودند: دامدار و کشاورز ما توسط مسئولین حمایت شوند، حمایت دامدار و کشاورز مایه رونق تولید است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.