تهران- ایرنا- دومین نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با آثار بیش از یکصد هنرمند در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

نمایش ۱۰۰ اثر از هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، دومین نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از یکصد هنرمند پیشکسوت و درجه یک کشور از ۲۵ آبان تا چهارم آذرماه به همت این موسسه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه هنرمندان بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و صنایع دستی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

همچنین در این نمایشگاه آثار دیده نشده زنده‌یادان مهرزمان فخارمنفرد، جمشید سماواتیان، کامبیز درمبخش، هژبر ابراهیمی، مهین افشانپور، اسماعیل نظری و لئون کوهن به نمایش گذاشته می‌شود.

نخستین دوره نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رئیس دومین نمایشگاه در رابطه با برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: شاخص ترین هنرمندان پیشکسوت کشور گرد هم آمدند تا یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای هنری کشور را رقم بزنند.

سیدعباس عظیمی گفت: هر کدام از این هنرمندان خود وزنه‌ای مهم برای فرهنگ و هنر کشور هستند که اکثرشان تا کنون در نمایشگاه‌های گروهی شرکت نکرده‌اند اما از آنجا که موسسه را خانه دوم خود می‌دانند و می‌نامند با اشتیاق در این نمایشگاه به صورت گروهی شرکت و آثار ارزشمند خود را به نمایش درآورده‌اند.

عظیمی افزود: بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار نمایشگاه برای امور خیریه و کمک به کودکان بی سرپرست زلزله خوی اختصاص داده خواهد شد.

آیین گشایش این نمایشگاه چهارشنبه- ۲۴ آبان ماه با حضور هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۵ آبان تا چهارم آذرماه ساعت ۱۰ تا ۲۰ از آثار نمایشگاه دیدن کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.