راهپیمایی ضدصهیونیستی روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود.

راهپیمایی ضدصهونیستی در سنندج/ اقشار مختلف به میدان بیایند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد سادات صبح امروز در جلسه برنامه‌ ریزی راهپیمایی ضداستکباری که با حضور مسئولان در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: همه ما این اقدامات وحشیانه را محکوم کرده و از اقدامات دشمن‌شکن جبهه مقاومت خوشحال و سربلند هستیم.

وی گفت: در همین راستا روز شنبه هفته آینده ساعت 10 صبح مراسم راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و محکومیت رژیم غاصب و کودک‌کش فلسطین و اربابان جنایتکار آنان در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، تصریح کرد: امیدواریم این تجمع به صورت مردمی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود تا باری دیگر تنفر و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به گوش دنیا برسانیم.

وی افزود: روز شنبه هزاران نفر از مردم استان کردستان با ابراز انزجار از جنایت هولناک صهیونیست‌ها در غزه با شعارهایی در حمایت از هم‌نوعان خود در غزه، همبستگی خود را با مردم بی‌پناه فلسطین اعلام خواهند کرد.

سادات بیان کرد: حضور در این تجمع مردمی یک تکلیف دینی و وظیفه شرعی و قانونی در قبال هم‌نوعانمان بوده که باید با شکوه برگزار شود، متاسفانه به جز سپاه و نیروی انتظامی، ادارات در قبال هزینه‌های برپایی مراسم و اختصاص صوت سیار همکاری ندارند.

دعوت از کردستانی‌ها برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی 

عبدالله رشیدی‌پور، معاون استاندار کردستان نیز با بیان اینکه این‌روزها همه خانواده‌های کردستانی از جنایات رژیم صهیونیستی ناراحت و داغدار هستند، اظهار داشت: باید روز شنبه همه با هم بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق شود کما اینکه همواره این‌گونه بوده است.

وی حضور و استقبال مردمی در سفر اخیر رئیس‌ جمهور به کردستان را بی‌نظیر و در دنیا ویژه دانست و گفت: کردستانی‌ها در این رویداد بار دیگر حمایت خود را از نظام و دولت به دنیا نشان دادند.

معاون استاندار کردستان گفت: متاسفانه گاهی خود مسئولان و کارکنان ادارات برای حضور در  راهپیمایی‌ها پای کار نمی‌آیند و خواستار تعطیلی ادارات و بعد از آن رفتن به خانه هستند که این درست نیست، همه ما مسئول هستیم. تجمع مردمی برای محکومیت جنایات است.

رژیم صهیونیستی الفبای انسانیت را نمی‌فهمند

حسن عسکری، فرماندار سنندج نیز در این جلسه در واکنش به جنایات این روزهای اسرائیل، اظهار داشت: حدود 40 روز است که یک جنایات بزرگی در غزه شکل گرفته و رژیم صهیونیستی همچنان در حال کشتار است.

وی گفت: افرادها و حکومت‌هایی که به بهانه دفاع از حقوق بشر منافعشان را تامین کرده و در هر جایی که منافعشان به خطر افتاده و طبل دفاع از بشریت سر داده، امروز لال و سکوت کرده‌اند.

فرماندار مرکز استان کردستان جنایات رژیم صهیونیستی را حاصل پشتیبانی آمریکای خبیث دانست و تصریح کرد: اگر حمایت‌های این جنایتکاران نباشد، 24 ساعت در برابر غزه دوام‌ نخواهند آورد.

وی با انتقاد از اینکه این‌روزها سلبریتی‌ها، اقشار خاص، نخبگان، ورزشکاران و غیره که چرا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌آیند و سینه چاک نمی‌کنند؟ عنوان کرد: وجدان‌ها را بیدار و باید به صورت زنجیره‌ای این محکومیت به گوش جهانیان برسد و اصحاب رسانه باید نقشه‌های شوم آنان را منعکس کنند.

عسکری با تاکید بر اینکه همه با هم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه مردمی کمک کنند، افزود: این تجمع بهترین فرصت برای انعکاس نیت‌های خباثت‌آلود رژیم خبیث و کودک‌کش اسرائیل است.

وی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی الفبای انسانیت را نفهمیده و این واقعیت باید برای نسل جوان امروزی تبیین شود.

فرماندار سنندج خواستار تولید محتوا و تبین برای نسل جوان و نشان دادن خباثت اسرائیلی‌ها شد و یادآور شد: باید پویش‌های مخولف ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به راه بیفتد.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود که راهپیمایی صبح روز شنبه هفته آینده ساعت 10 صبح از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب برگزار شود.

عسکری اعلام کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنندج مبلغی برای خریداری سیستم صوتی سیار به ارشاد اختصاص داده شده تا این مشکل برطرف شود.

مدیرکل کمیته‌امداد کردستان، نمایندگان ادارات مختلف از جمله دستگاه قضایی، اداره‌ کار، شهرداری، دانشگاه‌های آزاد و دانشگاه کردستان نیز در این نشست از آمادگی برای حضور جامعه هدف در راهپیمایی روز شنبه علیه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.