مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در دیدار و گفتگو با راهیار بنیاد هدایت منطقه شمالغرب کشور گفت: ۳۰ مسجد شاخص و جامعه پرداز در استان اردبیل شناسایی شد.

شناسایی۳۰ مسجد شاخص و جامعه پرداز در استان اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، قاسم جعفرزاده ۲۴ آبان در جلسه مشترک با حجت الاسلام یاسین حسنزاده راهیار منطقه ای شمالغرب کشور و حجت‌الاسلام محمدصادق قاسمی راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل ضمن بررسی و ارزیابی برنامه شش ماهه اول و عملیات مسجد به مسجد در استان اردبیل گفت: در گام اول ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه ای و امامان و هیأت امناء و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اقدامات انجام گرفته در تقویت مساجد شاخص اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری نشست هایی با موضوع نقش مساجد در جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی، برگزاری گعده های شهرستانی با حضور امامان مساجد شاخص به صورت شهرستانی از برنامه های ویژه مساجد شاخص در استان اردبیل است.

جعفرزاده از بررسی برنامه شش ماهه دوم خبر داد و گفت: تصمیمات لازم برای توانمندسازی شبکه امامت با اعزام امامان مساجد شاخص به نمایشگاه مساجد جامعه پرداز و تشکیل مجامع تخصصی استانی اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.