بی‌بی گل سلیمانی همان بانوی که در دور اول سفر رییس‌جمهور به او نامه داده بود، این بار در فرودگاه شهرکرد به استقبال رییس‌جمهور در دور دوم سفر رییس جمهور رفت تا از وی به صورت ویژه قدردانی کند.

بی‌بی‌گل دوباره به استقبال رییس جمهور رفت/ نامه بی‌بی‌گل ۴۳خانوار را صاحبِ خانه کرد

به گزارش قدس آنلاین، بی‌بی‌گل سلیمانی روز پنجشنبه در فرودگاه شهرکرد به همراه تعدادی از اهالی استان از جمله طیبه جعفری ملی پوش والیبال نشسته در فرودگاه شهرکرد به استقبال رییس‌جمهور رفتند.

بی‌بی‌گل سلیمانی از اهالی روستای لبد بخش بازفت چهارمحال و بختیاری است که در سفر دور اول نامه‌ای را به رییس جمهور داد و خواستار پیگیری مشکلات خود شد و پس از آن رییس‌جمهور دستور حل مشکلات این بانوی و اهالی لبد را صادر کرد.

حدود یک ماه از سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ گذشته بود که بنای خانه بی‌بی‌گل در بازفت مستحکم شد.

بی‌بی‌گل سلیمانی خوشحال از دور دوم سفر رییس‌جمهور و خواست تا سلام و پیام تشکرش را به رییس‌جمهور برسانیم، در این خصوص گفت: در سالهای پیش از سفر رییس‌جمهور بارها از مسوولان شهرستانی و استانی این خواسته را داشته و کسی صدایش را نشنیده بود.

وی تاکید کرد: با شنیده شدن صدایم از سوی رییس‌جهور، آیت‌الله رئیسی بلافاصله برای تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از خانه نیمه‌کاره‌من، دستور مستقیم داد و عملیات اجرایی آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سلیمانی با لهجه شیرین بختیاری خود تصریح کرد: امیدوارم رییس‌جمهور سلامت باشد و خداوند همواره حامیان و پشتیبانان محرومان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس‌جمهور را حفظ کند.

وی یادآور شد: تا عمر دارم مدیون و ممنون‌دار آیت‌الله رئیسی هستم .

گفتنی است نامه‌ بی‌بی‌گل به آقای رئیسی در سفر قبلی رئیس‌جمهور به مناطق دور دست چهارمحال و بختیاری مشکل ساخت خانه را برای ۴۳ خانوار حل کرد و امروز بی‌بی‌گل برای تشکر و قدردانی از رئیس‌جمهور آمده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.