یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه ما هم خود را یک بسیجی می‌دانیم، گفت: بسیجی بودن یک افتخار است و امروز با تلاش‌ها و دستاوردهای بسیج، سپاه و همه نیروهای مسلح دشمنان دیگر حتی فکر تجاوز به ایران را هم ‌نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله نوری همدانی: دشمن جرأت فکر تجاوز به ایران را هم ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، اظهار کرد: در جریان وقایع غزه جنایات سنگینی را شاهد هستیم، دشمنان در راستای تجاوز و نسل‌کشی مسلمانان دست در دست یکدیگر داده‌ و متحد شده‌اند.

وی افزود: درخصوص نسل‌کشی‌های غزه نباید بنشینیم و ببینیم که دشمن مردم بی‌گناه را چگونه به شهادت می‌رساند.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: دنیای امروز یک وضع بسیار غم‌انگیزی است که مردم جهان شاهد آن هستند و این جنایات قلب همه را به درد آورده است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه دشمن دیگر جرأت فکر حمله به ایران را ندارد، تاکید کرد: باتوجه به تلاش‌ها و اقداماتی که مجموعه سپاه، بسیج و همه نیروهای مسلح طی سال‌های اخیر در کشور داشته‌اند، دشمنان دیگر حتی فکر تجاوز به ایران را هم ‌نمی‌توانند بکنند. 

وی ادامه داد: مرزهای ایران طوری محکم و تجهیز شده است که دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ایران را هم ندارد اما نکته قابل توجه‌ این است که این قدرت نباید باعث غفلت شود.

این مرجع تقلید گفت: از مجموعه بسیج، سپاه و همه نیروهای مسلح تقاضا داریم همواره قدرت خود را افزایش داده تا در برابر تهدیدات دشمنان مستحکم باشیم.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان عنوان کرد: سلام ما را به بسیجیان عزیز برسانید و به آن‌ها اطلاع دهید ما هم خود را بسیجی می‌دانیم و بسیجی بودن یک افتخار است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.