معاون فرهنگی و تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون ۵۰۰ موسسه قرآن شناسی برای مقابله با این کتاب مقدس در آمریکا و اسرائیل دایر است که ۸۰ مرکز از این تعداد در آمریکا و ۴۲۰ مرکز در اسرائیل برای مبارزه با محتوی قرآن فعالیت می کنند.

۵۰۰ موسسه مقابله با قرآن در آمریکا و اسرائیل دایر است

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ پاسدار حسین محبی روز پنجشنبه در آیین پایانی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه پاسداران اظهار کرد: جمهوری اسلامی، نظامی برآمده از قرآن است و این کتاب آسمانی در تار و پود انقلاب حضور دارد و انقلاب اسلامی زمینه نزدیکی و آشنایی بیشتر با قرآن را فراهم کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استمرار انقلاب و همه موفقیت‌ها وابسته به قرآن است، بیان کرد: هر چه داریم مرهون قرآن کریم و به برکت آن است، عامل پیش برنده و تضمین کننده انقلاب هم بستگی به قرآن دارد.

وی اظهار کرد: آینده قرآن و جهان به قرآن وابسته است، هر چه به آموزه‌های آن توجه کنیم و سبک زندگی را با آن هماهنگ کنیم آینده بیشتر تضمین خواهد شد.

محبی گفت: در اجلاس اخیر سران کشورهای اسلامی در خصوص غزه، غیر از رییس جمهور ما کسی از آیات قرآن استفاده نکرد و این نشان می‌دهد دیگر حکومت‌ها از قرآن دور هستند. امام(ره) فرمودند همه گرفتاری‌های مسلمین بخاطر دوری از قرآن است.

معاون فرهنگی و تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه از همان ابتدا با قرآن همراه و مأنوس بوده است، تصریح کرد: هم اینک بیش از ۶۰ درصد خواهران شاغل در سپاه، فعال قرآنی هستند و در این نهاد با تشکیل قرارگاه قرآنی نور، فعالیت‌های خیلی خوبی صورت گرفته است.

وی جهاد تبیین را وظیفه امروز فعالان قرآنی عنوان کرد و افزود: در حوزه کاری خود با استفاده از آیات قرآن تبلیغ و اثبات شود که جز نظام اسلامی برای سعادت بشر، جایگزینی نیست.

محبی با اشاره به قرآن سوزی در برخی از کشورهای اروپایی گفت: مهمترین دلیل قرآن سوزی این است که این کتاب مقدس، مبارزه طلبی کرده و نسخه نجات بخش بشر است. دیگر مکاتب شناخت واقعی از بشر ندارند و نمی‌توانند سعادت را تامین کنند.

به گفته معاون فرهنگی و تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آنها در مقابل قرآن کم آورده‌اند و نمی توانند با محتوای قرآن هماوردی کنند، بنابراین قرآن سوزی می‌کنند.

وی با اشاره به طوفان الاقصی هم گفت: رزمندگان حماس با این عملیات، توهم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را درهم کوبیدند، اینکه رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیستی با بمباران و توپ، تانک افراد غیر مسلح را شهید کنند، پیروزی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.