مرد حدودا ۷۰ ساله‌ای که به عمق یکصد و بیست متری چاه آب باغی در حومه مشهد سقوط کرده بود، جان باخت.

مرگ مرد سالخورده بر اثر سقوط به عمق چاه یکصد و بیست متری

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی بروز حادثه سقوط مرد سالخورده در اعماق چاه آب و تماس مردمی با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد ظهر امروز، آتش نشانان ایستگاه های شماره ۷ و ۳۶ را به محل حادثه در جاده گوارش روستای سعید آباد اعزام کرد.

بر اساس اظهارات شاهدین ماجرا مرد سالخورده در حین کار در باغ به ناگهان در چاه آب سقوط کرده بود.

رئیس ایستگاه هفتم آتش نشانی مشهد اظهار کرد: همزمان با سقوط مرد سالخورده در عمق ۱۲۰ متری چاه آب حدود یکصد و پنجاه متر کابل شماره ۹ بر روی او افتاده بود.

آتشیار حمید خیر آبادی با اشاره به گرفتار شدن مرد سالخورده در میان کابل ها بیان کرد: همین امر عملیات انتقال وی به سطح زمین را با مشکل مواجه کرده بود.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی, نجاتگران پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل کردند و کارگاه نجات بر روی دهانه چاه برپا شد.

آتشیار خیرابادی ادامه داد: تیم امداد و نجات آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با تلاش فراوان پیکر بی جان این مرد را از چاه خارج کردند.

رئیس ایستگاه هفتم آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند. 

براساس این گزارش، جسد این مرد به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در درست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.