روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشت:‌ رژیم صهیونیستی علاوه بر هجمه به دبیرکل و مقامات سازمان ملل، به طور مستقیم نهادهای وابسته به این سازمان را هم در غزه هدف قرار داده است.

تل‌آویو به جنگ مستقیم با سازمان ملل روی آورده است/ آپارتاید اساس رژیم جعلی اسراییل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، القدس العربی در گزارشی با عنوان «رویارویی اسرائیل با سازمان ملل» آورده است: حضور نهادهای متعددی در اراضی اشغالی به افشای جنایات اشغالگران منجر شده و حملات آنها به مناطق مسکونی و زیرساخت‌ها را برملا می کنند.

نهادهای سازمان ملل به علت ایفای نقشی که در این زمینه یعنی افشای جنایات رژیم صهیونیستی دارند، هدف هجمه تل آویو قرار دارند.

علاوه بر نهادهای وابسته به سازمان ملل، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل چندی پیش سخنانی بر زبان آورد که به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیامد، به طوری که «گلعاد آردان» به شدت به گوترش تاخت و گفت که وی صلاحیت دبیرکلی سازمان ملل را ندارد.

این اظهار نظر سفیر صهیونیست‌ها در سازمان ملل به خوبی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی خود را سرور دنیا می‌داند و اینکه چه کسی دبیر کل سازمان باشد، باید مطابق میل تل آویو باشد.

همچنین اظهار نظر «ایلی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خطاب به گوترش که گفت: «در کدام جهان سیر می‌کنی؟» هم گواه دیگری است مبنی بر اینکه آپارتاید و هجمه، قاعده و اساس دنیای مورد نظر رژیم صهیونیستی است.

القدس العربی می افزاید: رژیم صهیونیستی، از انتقاد از سازمان ملل و تهدید دبیر کل آن، به هدف قرار دادن نهادهای این سازمان در جنگ غزه رسیده و این در سخنان «فیلیپ لازارینی» کمیسر آژانس امداد رسانی سازمان ملل(آنروا) که اقدامات رژیم صهیونیستی را به مثابه اقدام عامدانه برای از کار انداختن فعالیت آنروا دانست، مشهود است.

رژیم صهیونیستی ۱۰۳ نفر از کارکنان سازمان ملل را در غزه کشته است؛ کارکنانی که ارتباطی به این جنگ و درگیری نداشتند و این گواهی بر تروریسم برنامه ریزی شده‌ای است که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و از آن به مثابه حمله مستقیم به سازمان ملل نام برد.

به نوشته این رسانه، در جنگ با سازمان ملل، تل آویو به حملات از سرتکبر و برتری جویی اکتفا نکرده و عملا به بمباران مراکز وابسته به این سازمان و قتل کارکنان و متوقف کردن فعالیت های آن روی آورده ؛ موضوعی که این حقیقت را اثبات می کند که رژیم صهیونیستی رژیمی تروریستی و پایمال کننده قوانین بشری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.