صاینا عمرانی دانش آموز خوافی به عنوان تنها دانش آموز استان خراسان رضوی که با راهیابی به جشنواره سراسری البرز موفق به کسب جایزه نوبل ایرانی شد، یکشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان مورد تقدیر قرار گرفت.

تنها دانش آموز خراسان رضوی برنده جایزه نوبل ایرانی مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، بدنبال کسب موفقیت دانش آموز خوافی در «جشنواره سراسری البرز» و کسب جایزه نوبل ایرانی جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و صنایع معدنی این شهرستان یکشنبه شب با حضور در منزل این دانش آموز از وی تجلیل کردند.

رییس اداره آموزش و پرورش خواف در این آیین گفت: کسب جایزه نوبل ایرانی توسط این دانش آموز یکی از افتخارات مهم برای آموزش و پرورش خواف به شمار می‌رود که در سایه تلاش و جدیت این فرد در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی محقق شد.

روح الله غلام پور ادامه داد: همراهی والدین دانش آموزان با آموزش و پرورش از عوامل موثر در کسب مدارج برتر آنان در عرصه‌های مختلف است.

وی از عوامل مهم موفقیت این دانش آموز خوافی را همراهی والدین وی با برنامه‌های تحصیلی و آموزشی وی برشمرد.

غلام پور اظهار کرد: همراهی مسوولان صنایع معدنی خواف در آیین تجلیل از دانش آموز این شهرستان نشان دهنده اهمیت آنان به بخش‌های فرهنگی و آموزشی است و استمرار چینین برنامه‌هایی در موفقیت‌های بیشتر در این زمینه موثر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.