معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد برای جلوگیری از تشدید تنش ها در مرزهای لبنان و اسرائیل تلاش می کنیم.

سازمان ملل: برای جلوگیری از تشدید تنش در مرزهای لبنان و اسرائیل تلاش می کنیم

به گزارش قدس آنلاین فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: ما از افزایش تنش ها در امتداد مرزهای لبنان و اسرائیل نگران هستیم و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تشدید تنش ها انجام می دهیم. ما نگران موارد درگیری در امتداد خط آبی مرز هستیم.

وی درباره هدف قرار دادن دو تن از خبرنگاران شبکه المیادین از سوی رژیم اسرائیل نیز گفت: همیشه معتقدیم که خبرنگاران باید از آسیب دور باشند و هرگونه کشته شدن آنها را محکوم می کنیم. ما امیدواریم طرف ها نیاز به کاهش تنش ها را جدی بگیرند.

شبکه المیادین ظهر امروز اعلام کرد که جنگنده های ارتش اسرائیل یک تیم خبری این شبکه را بمباران کردند و در جریان آن، خانم فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری تصویربردار این شبکه شهید شدند.

مقاومت اسلامی لبنان به رهبری حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای از «پاسخ اولیه» نیروهایش به هدف قرار دادن خبرنگاران و شهادت ۲ نفر از کادر شبکه المیادین توسط رژیم اسرائیل خبر داد و اعلام کرد: تیمی از «نیروهای جنگی» اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل در حومه شهرک المناره را با ۲ موشک هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن نظامیان رژیم صهیونیستی در مستعمره المناره منجر به کشته و زخمی شدن اعضای این رژیم شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.