رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: هزار و ۴۰۰ روستای کشور با همکاری بسیج سازندگی طی یکسال و نیم گذشته آبرسانی شده است.

آبرسانی ۱۴۰۰ روستا در کشور/۱۰ هزار مسکن احداث شد

به گزارش قدس آنلاین،  سردار محمد زهرایی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با محکوم کردن جنایات مردم رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین اظهار داشت دشمنی که مدعی گنبد آهنین داشت توسط یک گروه رزمنده‌ای به نام حماس فروپاشید و هیمنه‌اش شکست.

وی با اظهار اینکه خانه رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است، اظهار داشت: مقاومت مردم غزه سبب فروپاشی و شکست هیمنه این رژیم غاصب و کودک کش شده است.

سردار زهرایی با اشاره به طرح‌های محرومیت زدایی اجرا شده توسط بسیج سازندگی اظهار داشت برای آبرسانی ۹ هزار ۶۰۰ روستا با همکاری وزارت نیرو برنامه‌ریزی شده است و تا ۳ سال آینده این طرح اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: در عین حال هزار و ۴۰۰ روستا طی یک سال و نیم گذشته با همت گروه‌های بسیج سازندگی آبرسانی شده است.

رئیس بسیج سازندگی به طرح‌های بسیج سازندگی در زمینه ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در قالب برنامه‌ای ۴۰ هزار مسکن در سطح کشور احداث می‌شود و تاکنون برای ۱۲ هزار و ۲۵۰۰ مددجوی روستایی پرونده سازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی به طرح جالیز تا آبخیز اشاره کرد و گفت: طبق آمار ۹۲ میلیون هکتار از عرصه‌های طبیعی کشور فاقد طرح‌های آبخیزداری آبخانداری است.

وی با اشاره به وجود هزار و ۸۰۰ آب بندان در سه استان شمالی و با بیان ۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح آبخیز تا جالیز اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۹ میلیون هکتار آبخیزداری و آبخوانداری، بهسازی ۱۰۰ هزار رشته قنات، ۱۰ هزار استخر و ۲۰۰ هزار هکتار کانال کشی در قالب این طرح صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جاده بین مزارع را از دیگر طرح‌های در دست اقدام بیان کرد و گفت: سال گذشته ۱۴۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع انجام شده است.

سردار زهرایی آسفالت راه‌های روستایی ساماندهی گلزار شهدا را از دیگر پروژه‌ها بیان کرد: ۴۰۰ پروژه آسفالت راه روستایی در کشور داریم که با کمک مردم خیر زیرسازی شده است و نیازمند آسفالت است و برای اجرا نیازمند قیر هستیم

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.