وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در مرز دانش جهان قرار دارد گفت: برخی همواره بر تبل "مانمی‌توانیم" می‌کوبند و باید هوشیار باشیم که تحریف کنندگان خطرناکتر از تحریم کنندگان هستند.

وزیر آموزش و پرورش:تحریف کنندگان خطرناک‌تر از تحریم کنندگان هستند

 رضامراد صحرایی با تبریک هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی هرجایی جاری شده اثر شگفت انگیز است.
به گفته او، بسیج برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است که فرهنگ بسیجی را در نظام اندیشه‌ای ما وارد کرده و منجر به پیروزی ما و سردرگمی دشمن شده است.
وزیر آموزش و پرورش حمایت از نخبگان و دانش‌آموزان را اولویت تکلیفی همه مدیران در هر سطحی دانست و افزود: اما امروز بیماران بیش از ۶۰ کشور دنیا برای سلامت و درمان به ایران اسلامی سفر می‌کنند و در حوزه های مختلف علمی، نظامی و تحقیقاتی الگوی کشورهای جهان هستیم.
تاخیر در اجرای سند تحول بنیادین خیانت است
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: یک دقیقه تاخیر در اجرای سند تحول بنیادین خیانت به دانش‌آموزان و نظام جمهوری اسلامی است.
صحرایی ادامه داد: پیام سند تحول بنیادین این است که دانش آموزان ما از لحاظ فکری، اجتماعی، اقتصادی، اعتقادی، علمی و جسمی و همچنین زیبا اندیشی و هنر سرآمد باشد.
وی تفکر بسیجی را محور اصلی سند تحول بنیادین توصیف کرد و افزود: سند تحول بنیادین به دنبال تربیت دانش‌آموز بسیجی است تا در تمامی چالش‌ها و نیازهای اجتماعی در صحنه باشد.
وزیر آموزش و پرورش به لیگ پایا اشاره کرد و افزود: اگرچنین لیگی در کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتاد همه آن را حسرت انگیز می‌دانستند، اما وقتی در کشور ما ایجاد می‌شود آن را حلوا حلوا می‌کنند.
صحرایی همچنین به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزشی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم هزینه کامل حضور دانش‌آموزان در مدارس سمپاد را پرداخت می‌کند که منجر به افزایش ۴۵ درصدی ورود دانش آموزان مناطق محروم در مدارس سمپاد شد.
وی تاکید کرد: امروز دولت سیزدهم بیش از هر زمان دیگر به دنبال حمایت از نظام آموزشی و نخبگان است و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.