ستاره تیم النصر عربستان در آستانه بازی با پرسپولیس در بهترین شرایط خود قرار دارد؛ موضوعی که می‌تواند سرخپوشان را در این دیدار حساس با مشکل مواجه کند!

نیاز مبرم پرسپولیس به امتیاز از ریاض؛ با مهار این ستاره، النصر را زمین‌گیر کنید!

به گزارش قدس آنلاین، تیم النصر عربستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه- ۶ آذرماه- از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی خود «مرسل پارک» به مصاف تیم پرسپولیس ایران خواهد رفت. شاگردان کاسترو هم‌اکنون با ۱۲ امتیاز در صدرجدول گروه پنجم این رقابت‌ها قرار دارند و خیال خود را بابت صعود به دور بعدی این رقابت‌ها راحت کردند اما آنها در تلاش هستند تا با پیروزی در این بازی صدرنشینی خود را نیز تثبیت کنند.

با توجه به فشردگی بازی‌های النصر در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، کاسترو باید از بازیکنان مختلف خود در این بازی‌ها استفاده کند. یکی از بازیکنانی که این مربی پرتغالی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده، اندرسون تالیسکا هافبک ۲۹ ساله برزیلی است. تالیسکا در بازی رفت با پرسپولیس در لیست ۱۸ نفره النصر قرار نداشت و از روی سکوها شاهد تقابل یارانش با سرخ‌پوشان بود.

تالیسکا در هفته‌های اخیر در فرم‌ ایده‌ال خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر ۱۲ بار موفق به گلزنی برای شوالیه‌های عربستان شده است. نکته جالب توجه آنجاست که تالیسکا در ۳ بازی که در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیسکتان و الدحیل قطر انجام داده، موفق شده است ۶ گل به ثمر برساند و تا این جای فصل در صدرجدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

با توجه به عملکرد خیره‌کننده این هافبک برزیلی به احتمال فراوان کاسترو از این ستاره آماده خود در بازی با پرسپولیس استفاده خواهد کرد تا در آستانه تقابل حساس با الهلال عربستان با تثبیت صدرنشینی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با روحیه مضاعف به دربی عربستان برود. تالیسکا در ۵۹ بازی که با لباس النصر به میدان رفته است ۴۸ بار برای این تیم گلزنی کرده است.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس و کادرفنی سرخ‌پوشان نیاز مبرمی به گرفتن امتیاز از النصر برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها دارند و علی‌رغم اینکه النصر ستاره‌های سرشناس دیگری همچون کریستیانو رونالدو،‌ سادیو مانه و بروزویچ را در ترکیب خود دارد اما سرخپوشان در این بازی باید تلاش کنند تا این ستاره برزیلی را مهار کرده و مانع درخشش او شوند تا بلکه بتوانند با امتیاز ریاض را ترک کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.