فرمانده سپاه همدان گفت: متأسفانه برخی از هیئت امنای مساجد ورود نوجوانان و نونهالان را ممنوع کرده و فعالیت‌ها آنها را کمرنگ کردند. در بحث مساجد جوان‌گرایی نشده و مساجد را فقط برای مراسم ترحیم گذاشتند.

انتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویر

به گزارش قدس انلاین،  سیدجواد حسینی، ظهر امروز در دیدار بسیجیان همدان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و ملت شهیدپرور همدان، اظهار داشت: امروز به عنوان نماینده بسیجیان در شهرستان همدان، مطالباتی را از مسئولان دارم. یکی از مهمترین دغدغه‌های ما مربوط به مساجد است، مساجد به عنوان خانه خدا شناخته می‌شود و تقدس آن بسیار بالاست.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی اگر معجزه‌ای صورت گرفته از دل مساجد بوده و همه نیروهای انقلابی ما مسجدی هستند. از طرفی بعد از پیروزی انقلاب نیز معجزه دیگری شکل گرفت و پیروزی در دفاع مقدس بود که آن هم‌ از مساجد بوده چراکه ۹۷ درصد شهدا مسجدی هستند.

فرمانده سپاه همدان با تأکید بر اینکه مسجد، این قطعه مقدس شهیدپرور است و معجزات زیادی دارد، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب بسیجیان از دل مساجد در قالب پایگاه‌های مقاومت خدمات بزرگی را برای مردم انجام دادند که قابل تقدیر است، اما در بحث مساجد با مشکلی روبه‌رو هستیم که دغدغه همه بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها است.

حسینی با تأکید بر اینکه مسئولان باید پای کار بیایند و کمک کنند، افزود: به مسجدی بزرگ و مجلل رفتیم که فقط ۸ نمازگزار داشت که آن هم افراد مسن بودند، این موضوع واقعاً دردآور است. وقتی می‌گوییم مساجد شهید پرورند پس الان چه شده و چه اتفاقی افتاده که به این مرحله رسیدیم؟ هیئت امنایی داریم که از قبل انقلاب هیئت امنا بودند و هنوز هم هستند، جوان‌گرایی نشده است و مساجد را فقط برای مراسم ترحیم گذاشتند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از هیئت امنای مساجد ورود نوجوانان و نونهالان را ممنوع کرده و فعالیت‌ها آنها را کمرنگ کردند، عنوان کرد: باید کمک دهید تا بتوانیم این مهم را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه همدان باا اشاره به اینکه نمایندگان بسیج امروز با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان می‌کنند، تصریح کرد: بسیجیان با وجود همه مشکلات در کنار مردم هستند تا به مردم کمک کنند و در کنار آن‌ها باشند.

انتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویرانتقاد فرمانده سپاه همدان از عدم جوان‌گرایی در مساجد + تصویر

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.