۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: 939595

یک خبرنگار عربستانی با انتقاد از نتیجه دیدار تیم های الهلال و الحزم اعلام کرد این نتیجه موجب بی اعتبار شدن لیگ عربستان شده است.

آبروی لیگ فوتبال عربستان رفت!

به گزارش قدس آنلاین پیروزی پرگل تیم فوتبال «الهلال» عربستان مقابل «الحزم» با نتیجه ۹ بر صفر واکنش‌های بسیار زیادی را در فوتبال عربستان برانگیخت. بسیاری از طرفداران فوتبال گفته‌اند از تماشای بازی الهلال در این مسابقه لذت برده اند و این مسابقه برایشان به یاد ماندنی بوده است.

اما در کنار چنین واکنش‌های مثبتی به این نتیجه، برخی هم با بدبینی به این مسابقه نگاه کرده اند و نگاهی انتقادی به آن داشتند. اولین بار است که در تاریخ لیگ عربستان چنین نتیجه‌ای رخ می‌دهد و عامل آن عدم تعادل مالی میان تیم‌های این لیگ است. چهار تیم الهلال، الاتحاد، النصر و الاهلی تحت حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان اقدام به جذب بازیکنان بزرگی کرده اند اما برخی تیم‌ها از چنین حمایتی برخوردار نیستند.

«عبدالکریم الزامل» روزنامه نگار ورزشی عربستانی از جمله کسانی است که از این نتیجه و این مسابقه انتقاد کرده و آن را مایه بی‌آبرویی در لیگ عربستان می‌داند. او در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی گفت: پیروزی الهلال در این مسابقه طبیعی است و از پیش بازی هم پیروزی این تیم قابل پیش‌بینی بود اما چنین نتیجه‌ای نباید هرگز در لیگ اتفاق بیفتد. این نتیجه به نفع لیگ عربستان و آبروی آن نیست.

او همچنین ضمن انتقاد از «ایمن دهمنه» دروازه بان تونسی الحزم گفت: او یک بازیکن بین‌المللی است اما روی نیمی از گل‌های الهلال مقصر بود. سوال اینجاست که او چگونه انتخاب شده است و به لیگ عربستان آمده است.

الهلال با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و اختلاف خود را با النصر به ۴ امتیاز رساند. الحزم هم با ۷ امتیاز در قعر جدول ۱۸ تیمی عربستان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.