عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ واقعی بسته شده و جلوی ناترازی‌ها در این بودجه گرفته شده است.

عضو کمیسیون برنامه: لایحه بودجه ۱۴۰۳ واقع گرایانه است/ دولت مقابل ادامه ناترازی‌ها ایستاد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا دشتی با اشاره به جزئیات لایحه بود لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: با اشاره به برخی بیش برآوردها در لایحه بودجه در دولت های گذشته گفت: در بودجه ۱۴۰۳ منابع در نظر گرفته شده واقعی و قابل تحقق هستند و منابع و مصارف با هم تراز است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ واقعی بسته شده و نسبت به سال‌های گذشته ناترازی‌های بودجه به شدت کاهش یافته است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه ۵۰ درصد از درآمد بودجه سال ۱۴۰۳ از محل درآمدهای مالیاتی است، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ وجود دارد جلوگیری از فرار مالیاتی است در این لایحه با ایجاد پایه‌های جدید مالیاتی درآمدهای دولت در این حوزه را افزایش یافته است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: حقوق بازنشستگان در سال آینده ۲۰ درصد و حقوق کارکنان دولت ۱۸ درصد افزایش می‌یابد و تلاش بر این است تا با ایجاد رونق در تولید و کنترل قیمت کالاها شرایط مساعدی از نظر اقتصادی در کشور ایجاد شود.

دشتی عنوان کرد: بودجه سال ۱۴۰۳ مطابق با سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه تدوین و تنظیم شده و از این حیث در واقع این لایحه بودجه یک برش از برنامه ۵ ساله توسعه هفتم به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.