فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: تاریخ به صراحت گواه می دهد که بسیج همچنان پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.

بسیج پشتیبان نظام و ولایت فقیه است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی صبح دوشنبه در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: بسیج یک نیروی الهی است که برای مقابله با دشمنان زمان به وجود آمده است و لازمه این مقابله اتحاد و همبستگی بین آحاد بسیجیان است و به صورت فردی نمی‌توان با دشمن مقابله کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس را بسیار پر رنگ دانست و عنوان کرد: اکنون نیز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد و بارها بر همگان ثابت شده که بسیج پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

معصومی افزود: بسیج خادم مردم است و مفتخر است که می‌تواند گامی در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد و در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق مکتب بسیج را مکتبی ارزشی و اعتقادی خواند که با درایت و تدبیر امام راحل (ره) به نحوی تشکیل شد که شامل همه مردم و اقشار مختلف جامعه بوده و روز به روز بر گستره فعالیت‌ها و نفوذ آن در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بسیج، بیداری ولایت پذیری در راه انقلاب است و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم و به خود زحمت ساختن کشور را با تلاش و کوشش بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.