مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت در جاده تربت جام - فریمان ۲ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف موتور سیکلت در تربت جام ۲ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سعید قنبری شامگاه دوشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه دوشنبه حادثه ترافیکی بین خودرو سواری و موتور سیکلت در جاده تربت جام - فریمان در محدوده زندان مرکزی تربت جام به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه یک و دو شهری به محل حادثه اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: متاسفانه در این حادثه هر ۲ سرنشین موتور سیکلت به علت شدت صدمات وارد شده قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در صحنه حادثه فوت شده بودند و ۲ سرنشین خودروی سواری با توجه به شدت تصادف مصدوم شده بودند.

وی ادامه داد: مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت ادامه درمان به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند، در حال حاضر حال عمومی هر دو مصدوم مساعد است.

قنبری بیان کرد: در حوادث ترافیکی برای وسیله نقلیه موتور سیکلت، شایع ترین و حیاتی ترین عضو آسیب دیده سر است لذا از همه همشهریان و مردم عزیزمان خواهشمندیم از کلاه ایمنی هنگام استفاده از موتورسیکلت استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.