سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به آغاز طرح تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های گازسوز در خوزستان از رانندگان خواست نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت برای تعویض مخازن اقدام کنند.

رانندگان تاکسی بخوانند/آغاز طرح تعویض رایگان مخازن تاکسی‌های گازسوز

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر چاغروندی افزود: خودروهای معرفی شده توسط اتحادیه تاکسیرانی می‌توانند با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت نام و تعیین نوبت برای تعویض رایگان مخازن با تاریخ منقضی شده و یا فرسوده CNG اقدام کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه استان‌های جنوبی دارای آب و هوای گوگردی و اسیدی هستند مخازن نصب شده روی تاکسی‌ها و ماشین‌های عمومی سریعتر دچار دچار خوردگی و تخریب می‌شوند که لازم است نسبت به تعویض مخازن اقدام کنند.

چاغروندی بیان کرد: بر اساس توافق بین سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مقرر شده این شرکت نسبت به پرداخت هزینه‌های تعویض مخازن گاز اقدام و تعویض در کارگاه‌های مجاز انجام شود تا ضمن جلوگیری از خطر و حفظ ایمنی خودرو از هدررفت فرآورده ناشی از نشتی و خطرات عمومی جلوگیری شود.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اینکه مخازن انبوهی در ۶ کارگاه مستقر در استان فراهم شده تصریح کرد: ثبت نام صاحبان تاکسی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تعویض مخازن گاز به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

وی در خصوص عرضه بنزین سوپر در سطح شهر اهواز نیز گفت: عرضه بنزین سوپر با توجه به محدودیت تولید و قرارداشتن در ردیف سوخت‌های سبک، محدود است، در حال حاضر بنزین سوپر از اراک، آبادان و اصفهان تامین و در سه نقطه اهواز عرضه می‌شود.

چاغروندی با تاکید بر اینکه مشکلی در خصوص تامین و عرضه بنزین سوپر در اهواز وجود ندارد توضیح داد: بنزین سوپر به اندازه نیاز استان تامین می‌شود؛ در برخی موارد نیز بنزین مورد نیاز استان‌های دیگر توسط خوزستان تامین می‌شود به طوری که انبارهای نظامیه اهواز و اندیمشک طی سالیان گذشته بنزین سوپر استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان را تامین کرده است.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز اظهار کرد: این شرکت نیز مطابق با فعالیت شرکت ملی نفت ایران فعالیت دارد و به عنوان یکی از پهناورترین شرکت های پخش فرآورده های نفتی ایران ۱۰ ناحیه را پوشش می‌دهد.

وی افزود: شهر اهواز تمام کارهای مربوط به تهیه، توزیع و عرضه سوخت، سوخت گیری هواپیما، کنترل کمی و کیفی و رعایت اصول ایمنی جایگاه ها را برعهده دارد.

نفت سفید برای مناطق سخت گذر خوزستان در حال توزیع است

چاغروندی گفت: امسال پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نفت سفید در مناطق سخت گذر استان خوزستان انجام شده و عرضه نفت سفید برای خانوارهایی که هنوز از گاز طبیعی بهره مند نشده اند همراه با بخش کشاورزی و صنعتی در شمال استان آغاز شده و تدارکات جهت توزیع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گاز مایع موردنیاز مناطق سخت گذر خوزستان نیز تامین شده گفت: مشکلی برای سوخت‌رسانی به مناطق سخت گذر استان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.