رژیم صهیونیستی از دریافت فهرست اسیران صهیونیست نزد حماس که قرار است طی امروز در قالب توافق آتش‌بس میان این رژیم و جنبش حماس، آزاد شوند خبر داد.

دریافت فهرست تبادل امروز توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی فهرست نام اسیران صهیونیست نزد حماس که قرار است طی روز جاری و در قالب توافق آتش‌بس موقت میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس آزاد شوند را دریافت کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه رژیم صهیونیستی در حال بررسی این فهرست و ابلاغ این موضوع به خانواده‌های آنان است.

روزنامه عبری زبان «تایمز آف اسرائیل» اعلام کرد که طبق توافق انجام‌شده میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، قرار است ۵۰ بانوی اسیر فلسطینی و ۲۰ اسیر صهیونیست نزد حماس طی امروز و فردا مورد تبادل قرار بگیرند.

کمی پیش‌تر سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که در ۴ روز نخست توافق آتش‌بس موقت و مبادله اسیران بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی، در مجموع ۱۵۰ زندانی فلسطینی و ۶۹ اسیر صهیونیست آزاد شدند.

همچنین سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی نیز از امکان تمدید آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس خبر داد و بیان کرد که اگر حماس اسیران بیش‌تری را آزاد کند توافق آتش‌بس در غزه به مدت ۵ روز دیگر قابلیت تمدید خواهد داشت.

این در حالی است که نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد؛ عصر امروز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه به پرواز درآمدند و صبح امروز نیز تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شیخ رضوان و اردوگاه الشاطی در شمال غربی نوار غزه را هدف قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.