رئیس سازمان بسیج ‌گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه‌ها انتقال پیام ملت ایران به جهان است و این پیام مقاومت و پایداری است.

سردار سلیمانی: ملت ایران پیام مقاومت و پایداری را به جهانیان صادر می‌کند

به گزارش خقدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در حاشیه نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور اظهار داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه ها انتقال پیام ملت ایران به جهان است و آن پیام مقاومت و پایداری برای صلح و آزادی و عدالت وسعادت است.

وی تصریح کرد: ۷ هزار شهیده زن در این راه تقدیم شده و ۹۰۰ شهیده اهل سنت این کنگره برای تجلیل از مقام شامخ شهدای  زن اهل سنت برگزار شد.

سردار سلیمانی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و جذابی در این اجلاسیه ارائه شد و این رویداد فرهنگی ادامه خواهد داشت و هدف هم انتقال پیام ملت ایران به جهان است و آن پیام مقاومت و پایداری در جهت صلح و آزادی و عدالت و سعادت است .

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور هم در حاشیه این اجلاسیه گفت: هیچ فرقی بین شیعه و سنی نبوده و همه برای دفاع از کشور به میدان آمدند وجا دارد قدردانی کنیم از شهدا که  با شرف وغیرتشان ایستادگی کردند.

انسیه خزعلی تصریح کرد: خانواده شهدا هم در این مسیر کم از شهدا نداشتند برای پایداری کشور از همه چیز خود گذشتند تا این انقلاب پا برجا بماند و ما قدردان آنها هستیم.

وی ادامه داد :یک بخش پاسداری از مرزها کشور بوده و بخش دیگر اقتصادی واقتصاد مقاومتی بود که زنان این مرز وبوم دوشادوش مردان خود در این جنگ نیز خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان هم در حاشیه این اجلاسیه گفت:این رویداد جدید برای اولین بار با عنوان اجلاسیه زنان اهل سنت بعد از دفاع مقدس توسط بسیج با محوریت سپاه نینوای استان گلستان با محوریت  فرماندار شهید زن اهل سنت مرجان ناز قلیچی برگزار شد .

سردار علی ملک شاهکوهی تاکید کرد:در این کنگره شاهد این هستیم از ۱۲استان کشور شرکت کردند و این کشور ۷هزار شهید زن تقدیم انقلاب کرده که ۹۰۰شهید اهل سنت هستند که این نشانگر حضور چشمگیر زنان برای دفاع و پشتیبانی از انقلاب بوده که زنان نقش چشمگیر و سرنوشت‌سازی داشته‌اند وامروز این اجلاسیه به یاد و نام این عزیزان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه قدردان همه افرادی که در برگزاری این اجلاسیه کمک کردند هستیم افزود: هدف از این اجلاسیه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و محور بودن زنان وانسجام ووحدت بین مذاهب در کشور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.