مورینیو غیرمستقیم به سردار پیام داد که از او راضی است.

روزهای آفتابی مورینیو با سردار؛ قدم زدن روی ابرها

به گزارش قدس آنلاین، بازی مقابل ساسولوی سختکوش اما برای رم خوب پیش نرفت و میزبان با یک گل پیش افتاد؛ با این حال دست حوادث در نیمه دوم بازی را به سمتی برد که نتیجه به سود رم بچرخد. ابتدا یک بی‌احتیاطی محض از دنیل بولوکا، هافبک دفاعی سبز و مشکی‌پوش که پای چپ کریستینسن را با استوک مورد هدف قرار داد و سپس یک خطا روی دیبالا و یک ضربه پنالتی و در نهایت ضربه کریستینسن که با برخورد با پای مدافع حریف وارد دروازه ساسولو شد. نکته جالب در مورد گل دوم رم این بود که سردار در موقعیت خوب در انتظار گرفتن پاس از کریستینسن بود که ضربه بازیکن رم به طرز عجیبی به داخل دروازه ساسولو چرخید تا خود سردار اولین بازیکنی باشد که کریستینسن را برای شادی گل تعقیب کند.

آزمون که آشکارا به آمادگی مطلوب برگشته، در این بازی از ابتدای نیمه دوم به جای ادواردو بووه وارد زمین شد و نمایش مطلوبی داشت؛ اگرچه کمتر از سوی بازیکنان هم‌دسته تغذیه شد. او به‌خصوص یکی، دو بار فرصت این را داشت تا با جای‌گیری خوب در محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربات هم‌دستی‌ها از جمله الشراوی باعث شد که کمی خودخواهانه توپ به در و دیوار ورزشگاه تیم میزبان فرستاده شود. آزمون که امیدوار است با بازی‌های خود با توجه به تأثیر غیرمستقیمش در پیروزی مقابل ساسولو رفته رفته بدل به مهره فیکس خط حمله رم بشود، کمی دور از دروازه و پشت روملو لوکاکو بازی می‌کرد و یک‌بار هم او را در موقعیت گلزنی قرار داد.

نکته جالب درباره آزمون، حضور مفید او در 4 بازی اخیر رم به عنوان بازیکن تعویضی بوده. رم در این 4 بازی 6 گل زده، به بازی برگشته و 10 امتیاز به دست آورده و به رتبه چهارم جدول صعود کرده. مورینیو که هفته گذشته در نشست مطبوعاتی از سردار خواست تا تمرینات را بیشتر جدی بگیرد و روی خصوصیات دفاعی و بدنی خود کار کند، با این پالس مثبت به سردار مسیر پیش‌رو را نشان می‌دهد، او از مهاجم ایرانی‌اش راضی است و با این پست اینستاگرامی به نوعی نگاه ویژه‌ترش به آزمون را نشان می‌دهد و شاید در آینده بیشتر او را به کار بگیرد.

2

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.