۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 942668

فرماندار سنندج میزبانی از چهار شهید گمنام خبر داد و گفت: تشییع شهدای گمنام فضای جامعه را سرشار از عطر ایثار و مقاومت می‌کند.

میزبانی سنندج از ۴ شهید گمنام

به گزارش قدس انلاین، حسن عسکری، امروز ۱۳ آذر  در جلسه‌ی هماهنگی تشییع شهدای گمنام با اعلام اینکه شهرستان سنندج مصادف با ایام فاطمیه میزبان ۴ شهید گمنام در روز ٢۶ آذرماه است، اظهار کرد: مراسم استقبال از این شهیدان معظم در مسیر فرودگاه سنندج برگزار شده و مراسم تشییع با حضور پرشور مردم از میدان آزادی آغاز و در مسیر پیاده‌راه فردوسی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مراسم وداع با شهدا نیز در همان شب برگزار می‌شود، افزود: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه بیت‌المقدس به خاک سپرده می‌شود و سه پیکر دیگر به شهرستان های قروه، بیجار و دهگلان جهت تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شوند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس امروز در تمامی دنیا گسترش پیدا کرده است، ادامه داد: امروز شاهد استقامت و رشادت مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی با تاسی از فرهنگ ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم که با انگیزه و ایمان پای ارزش‌ها و آرمان‌های دین مبین اسلام ایستاده‌اند.

عسکری پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و افزود: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.