۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 942863

مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ با به ثمر رساندن ۱۸ گل در بوندسلیگا یکی از مدعیان اصلی توپ طلای اروپا است اما بازیکنان دیگر در تعقیب او هستند.

مدعیان کفش طلای اروپا در تعقیب هری کین

به گزارش قدس آنلاین با ادامه رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های معتبر باشگاهی در فصل ۲۴- ۲۰۲۳ مدعیان اصلی کفش‌ طلا درصدد هستند تا با افزایش تعداد گل‌ها، جایگاه خود را در این جدول ارتقا دهند.

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی در فصل گذشته این عنوان را از روبرت لواندوفسکی گرفت. این بازیکن نروژی با به ثمر رساندن ۳۶ گل در ۷۲ بازی به منچسترسیتی کمک کرد تا قهرمانی سه‌گانه را از آن خود کند. بازیکنانی مانند هری کین (۳۰)، کیلیان امباپه (۲۹)، الکساندر لاکازت (۲۷) و ویکتور اوسیمن (۲۶) در جمع پنج نفر اول قرار گرفته اما نتوانستند جلوی هالند را بگیرند.

در ادامه با هفت گلزنی که در صدر این جدول در فصل جاری قرار دارند، آشنا می‌شویم.

هری کین؛‌ ۱۸ گل برای بایرن مونیخ

کاپیتان تیم ملی انگلیس با فرم باورنکردنی خود در آلمان، شک و تردیدها را کنار گذاشته است. او در این فصل بوندسیگا ۱۸ گل و ۵ پاس گل داده است.

سرهو گیراسی؛ ۱۶ گل برای اشتوتگارت

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که مهاجم اشتوتگارت بتواند جایی در بین مدعیان و گلزنان برتر اروپایی برای خود پیدا کند اما مهاجم سیاه‌پوست بوندسلیگا ۱۶ گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

کیلیان امباپه؛ ۱۵ گل برای پی‌اس‌جی

این بازیکن فرانسوی از زمان انتقالش از موناکو در سال ۲۰۱۷ به طور میانگین ۲۴ گل به ثمر رسانده، و در این فصل تاکنون ۱۵ گل و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرده و یکی از مدعیان اصلی تصاحب کفش طلای اروپا است.

ارلینگ هالند؛ ۱۴ گل برای منچسترسیتی

نام هالند با سه‌گانه سیتیزن‌ها عجیبن شده است. مهاجمی که تا امروز ۱۴ گل و ۴ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. این مهاجم نروژی همچنان روی نوار موفقیت گام برمی‌دارد و تقریباً در هر بازی، به صورت میانگین یک گل می‌زند.

لائوتارو مارتینز ؛ ۱۳ گل با پیراهن اینتر

این مهاجم آرژانتینی تا این لحظه ۱۳ گل با پیراهن اینتر به ثبت رسانده و ۲ پاس گل هم داده است.

جود بلینگهام؛‌ ۱۱ گل برای رئال‌مادرید

بلینگهام در این فصل تقریباً به طور منظم در برنامه‌های فنی کارلو آنچلوتی جا داشته است. این ملی‌پوش انگلیسی با ۱۱ گلی که به ثمر رسانده و ۲ پاس گلی که داده، در تعقیب مدعیان اصلی کفش طلای اروپا است.

محمد صلاح؛ ۱۰ گل برای لیورپول

مهاجم لیورپولی‌ها در این فصل ۱۰ گل و ۶ پاس گل ثبت کرده است. آنها فعلا با یک اختلاف امتیاز در رده دوم لیگ برتر جای دارند و صلاح امیدوار است در بازی‌های آتی تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.