سرپرست باشگاه نساجی مازندران با حضور در تمرین امروز با اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دلایل حذف نساجی از لیگ قهرمانان آسیا از نگاه سرپرست جدید باشگاه

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا بایندریان سرپرست باشگاه نساجی مازندران با حضور بر سر تمرین در جمع اعضای تیم ضمن تشکر از زحمات صادق درودگر مدیرعامل سابق باشگاه، اظهار کرد: تداخل بازی‌های آسیا با ابتدای رقابت‌های لیگ برتر با توجه به بضاعتی که داشتیم، شرایط سختی را برای ما رقم زد.

وی با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با سال‌های گذشته به‌لحاظ کیفی، تیم خوبی داریم، افزود: اما کیفیت و سطح مجموعه تیم در آن اندازه‌ای نبود که همزمان بتواند فشار دو لیگ مهم را تحمل کند و از سویی بازه زمانی محدود بین بازی‌ها، همگروه شدن با دو تیم قوی، سفرهای پی‌درپی و مصدومیت‌ها، کار را برای ما دشوارتر کرد.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه مجموعه باشگاه به توان و قابلیت این تیم، ایمان کامل دارد، خاطرنشان کرد: ۲۱ بازی تا پایان فصل در پیش داریم و مطمئن باشید در این مدت زمان، خیلی از اتفاقات خوب را می‌توانیم با همدلی و وحدت رقم بزنیم.

بایندریان اضافه کرد: آن بازیکنانی که در دو سه فصل گذشته کنار ما بودند، به‌خوبی می‌دانند که نساجی طی این سال‌ها جایگاه خوبی در جدول نداشت. علی‌رغم اینکه قهرمان جام حذفی هم شدیم اما رتبه‌مان در جدول لیگ برتر زیبنده نام نساجی نبود.

وی گفت: همان‌طور که می‌دانید نساجی یک تیم معمولی نیست، آبروی ده‌ها هزار مازندرانی و قائمشهری است که حتی یک پاس شما، تأثیر مستقیم بر زندگی‌شان دارد. ضمن اینکه وظیفه سنگینی که همگی در قبال نساجی داریم، شماها هم با این کادر فنی خوب، به‌فکر ارتقای سطح کیفی خودتان باشید تا بتوانید سال‌ها در لیگ و حتی در عرصه‌های بین‌المللی نقش‌آفرینی کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.