رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران برگزار شد.

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال| شکست مهرام در اصفهان و ادامه‌ بردهای ۱۰۰ امتیازی گرگان

به گزارش قدس آنلاین، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر آقایان ایران با برگزاری ۶ دیدار امروز پنج شنبه ۱۶ آذر ماه دنبال شد.

در اولین دیدار این هفته، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم مهرام بود و درنهایت ذوب‌آهن با برتری ۷۸ بر ۶۳ مهرام را شکست داد. اصغر کاردوست با ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی تیم طبیعت مقابل تیم آورتا ساری به میدان رفت و با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ این دیدار را واگذار کرد. مجید رحیمیان با ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۲ موثرترین بازیکن در دیدار مقابل آورتا بود.

در دیگر دیدار هفته هشتم، تیم‌های صنعت مس کرمان و رعد پدافند هوایی به رقابت پرداختند و در نهایت مس کرمان با نتیجه ۷۰ بر ۴۷ به پیروزی رسید. محسن مرادخانی، به عنوان بهترین بازیکن این دیدار با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۳ انتخاب شد.

دیدار تیم‌های لیموندیس و فولاد هرمزگان در هفته هشتم با نتیجه ۹۹ بر ۷۹ به سود لیموندیس به پایان رسید. جیلن بردلی( Jalen bradley ) با ۳۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۳۰ بهتریت بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار این هفته تیم شهرداری گرگان به مصاف صنعت مس رفسنجان رفت و در نهایت با برتری ۱۰۸ بر  ۷۴ پیروز شد. سینا واحدی با ۲۱ امتیاز، ۵ توپ ربایی، ۳ پاس گل و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

در آخرین دیدار این هفته پالایش نفت آبادان با نتیجه ۹۱ بر ۸۷ مقابل کاله نتیجه را واگذار کرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.