سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در دیدار مقابل ملوان باید شانس داشتیم تا گلهای بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی شمس آذر: مقابل ملوان فرصت گلزنی بیشتری داشتیم

به گزارش قدس‌آنلاین، سعید دقیقی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و شمس آذر قزوین در بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به اینکه ملوان تیم بسیار خوبی است اما اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم به گل های بیشتری دست یابیم.

وی افزود: البته در دقایق پایانی تیم ملوان بندرانزلی نیز فرصت‌هایی داشت اما فرصتهای گلزنی ما بیشتر و بهتر بود و خوشبختانه در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز حساسی را کسب کردیم.

وی افزود: تیم‌هایی همچون ملوان و شمس آذر از لحاظ بودجه رقابتی نابرابری را با دیگر تیمها دارند اما با تلاش و کوشش بیشتر می توانیم جایگاه مناسبی را در جدول کسب کنیم.

وی به گل نخست این تیم نیز اشاره و بیان کرد: آنقدر سرعت بازی در آن صحنه بالا بود و زمانی که توپ را گرفتیم ضد حمله انجام دادیم و بازیکنان ما متوجه آسیب دیدگی بازیکن ملوان نشدند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: بازیکنان ما شایسته بالای جدول هستند و به طور قطع در دیدارهای خانگی هم نتایج خوبی کسب می کنیم و هر دیدار برای ما حکم فینال است.

دقیقی خاطرنشان کرد: از هواداران شمس آذر نیز تقاضا داریم با حضور در ورزشگاه حمایت همه جانبه ای داشته باشند تا بتوانیم با حمایت آنان برابر حریفان خود به برتری دست یابیم و برای خوشحالی هواداران با تمام وجود خواهیم جنگید.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما شایسته بهترین اتفاقات هستند و امیدواریم که در بازی های آینده نیز نتایج خوبی کسب و در نهایت نیز بتوانیم جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب کنیم.

تیمهای فوتبال ملوان و شمس آذر قزوین عصر جمعه در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شمس آذر با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.