یک رسانه عربی در گزارشی نوشت که موثرترین شخصیت عربی در نظرسنجی اسپوتنیک، رهبر انصارالله یمن بود اما «مگس‌های الکترونیکی» دست به کار شدند و ‌نتیجه را به سود ولیعهد سعودی تغییر دادند!

رهبر انصارالله در صدر بود تا اینکه «مگس‌های الکترونیکی» به داد بن سلمان رسیدند

به گزارش قدس‌آنلاین، بخش عربی شبکه روسی اسپوتنیک یک نظرسنجی انجام داد تا کاربران، موثرترین شخصیت جهان عرب در سال ۲۰۲۳ را انتخاب کنند.

در ۲۴ ساعت اول برگزاری نظرسنجی عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن با اختلاف بسیار بالا در صدر بود، در این مدت که بیش از ۱۴ هزار کاربر عرب در نظرسنجی مشارکت کرده بودند رهبر انصارالله ۷۷.۵ درصد از آرا را به خود اختصاص داد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نیز تنها ۱.۷درصد آرا را کسب کرده بود.

از زمان آغاز نظرسنجی که شب انجام شده بود تا ساعت ۶ روز بعد رهبر انصارالله با اختلاف زیاد در صدر ماند اما این نتیجه ناگهان و به طور قابل توجه شروع به تغییر کرد و معلوم شد که ربات‌های الکترونیکی عربستان و امارات نتایج واقعی نظرسنجی را تغییر داده‌اند.

«ربات‌های جعلی» به طور سریع شروع به رای دادن به بن سلمان، بن زاید و السیسی کردند به گونه‌ای که نتایج نظرسنجی در هر ثانیه به طور گسترده تغییر می‌کرد و آمار شرکت کنندگان نیز به طور گسترده در هر ثانیه افزایش می‌یافت.

وبگاه خبری «المساءپرس» با استفاده از فناوری گرفتن تصویر ثابت از صفحه و سپس گرفتن ویدیو از صفحه نشان داد که «ربات‌های الکترونیکی» نتایج نظرسنجی را تغییر دادند و آرائی وهمی به سران عربستان، امارات و مصر دادند و در مقابل آراء الحوثی را پایین آوردند.

تصاویری که این وبگاه خبری از صفحه نظرسنجی اسپوتنیک گرفته است نشان می‌دهد که نتایج نظرسنجی به طور گسترده تغییر می‌کند تا جایی که در هر ثانیه ۱۰۰ نفر در نظرسنجی شرکت می‌کردند و این امر ثابت کرد که آراء تقلبی و فیک بوده‌اند.

آخرین تصاویر گرفته شده از صفحه نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها طی یک ساعت و ۱۰ دقیقه تعداد شرکت کنندگان از ۱۴ هزار به ۷۱ هزار و ۵۹۹ نفر رسید.

بنابراین موثرترین شخصیت‌های جهان عرب به ترتیب عبدالملک بدرالدین الحوثی، یحیی السنوار و سید حسن نصرالله بودند تا اینکه ربات‌های الکترونیکی وارد عمل شدند و با چهار برابر کردن آراء، نتیجه را به سود بن سلمان، بن زاید و السیسی تغییر دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.