وزیر علوم شایعات مبنی بر تقلب در پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد را رد کرد و گفت: مدارک مقطع قبل تمام دانشجویان در زمان ثبت نام از سوی دانشگاه دریافت می شود.

وزیر علوم شایعات مبنی بر تقلب در پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد را رد کرد

به گزارش محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، درباره شایعاتی مبنی بر تقلب در پذیرش دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد گفت: مدارک مقطع قبل تمام دانشجویان در زمان ثبت نام از سوی دانشگاه دریافت می شود و اینکه می‌گویند برخی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد مدرک کارشناسی ارشد ندارند، درست نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه آزاد در زمینه پذیرش دانشجو حساسیت خوبی به خرج می‌دهند، گفت: رئیس دانشگاه آزاد در گزارش خود اعلام کرد که این مشکل وجود نداشته است.

زلفی گل درباره حمایت‌های وزارت علوم از پژوهشگران دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: همه بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری کشور در یک تیم هستیم و جدای از هم نیستیم، ما همه در یک تیم به نام آموزش عالی جمهوری اسلامی سعی می کنیم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌هایی داشته باشیم که نتیجه آن باعث ارتقای علمی کشور شود، دانشگاه آزاد نیز سرمایه بزرگی برای کشور است و ما قدر آن را می دانیم، دلیلش هم این است که بخشی از بار آموزش عالی را بدون تحمیل هزینه به دولت به دوش می کشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.