همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۷ شهید گمنام در نقاط مختلف شهر قم تشییع و خاکسپاری می شوند.

جزییات تدفین ۷ شهید گمنام دفاع مقدس در قم

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کبیری پور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدایی که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تعدادی از شهدای گمنام در شهرهای مختلف کشور از جمله در شهر مقدس قم تشییع و خاکسپاری می شوند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: پیکرهای مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۱۶ آذرماه امسال وارد شهر مقدس قم شدند و از بهشت معصومه تا باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان مورد استقبال مردم شهید پرور قم قرار گرفتند.

وی افزود: در روزهای اخیر برنامه های مختلفی در محل باغ موزه و همچنین در نقاط مختلف استان قم همانند هیات های مذهبی، مدارس و دانشگاه ها با حضور پیکرهای پاک شهدای گمنام برگزار شده است.

سردار کبیری پور بیان داشت: مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام در استان قم در روز یکشنبه ۲۶ آذرماه و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از ساعت ۸ صبح با تجمع مردم ولایتمدار قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا تا میدان جانبازان تشییع می شود.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه مراسم تدفین ۵ شهید گمنام در همان روز یکشنبه ۲۶ آذر برگزار خواهد شد افزود: ۳ شهید گمنام، مهمان مردم منطقه نیروگاه خواهند شد.

وی گفت: مراسم تشییع یک پیکر شهید گمنام از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه از نیروگاه و میدان توحید آغاز می شود به سمت میدان شهید امینی بیات و در «بوستان حافظ تدفین» خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع یک پیکر شهید گمنام از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه از نیروگاه، امامزاده سید معصوم علیه السلام، به سمت شیخ آباد، خیابان حکمت جنوبی آغاز می شود و در «بوستان گلها» تدفین خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: مراسم تشییع یک پیکر شهید از ساعت ۱۴ بعدازظهر روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از نیروگاه، امامزاده ابراهیم علیه السلام»، به سمت خیابان کشاورز شمالی آغاز می شود و در «بوستان شهریار» خاکسپاری می شود.

وی با بیان اینکه یک شهید گمنام نیز مهمان مردم پردیسان خواهد شد افزود: مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در یکشنبه ۲۶ آذر، بعداز نمازظهر و عصر از مسجد خاتم الانبیاء در پردیسان به سمت «دانشگاه فنی حرفه ای» آغاز و در آنجا تدفین خواهد شد.

وی شهرک صنعتی شکوهیه را دیگر محل تدفین یکی از شهدای گمنام عنوان کرد: مراسم تشییع در روز سه شنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۰ صبح آغاز و پیکر مطهر این شهید گمنام در «شهرک صنعتی شکوهیه» تدفین خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز جمعه ۱ دیماه نیز از ساعت ۱۵ بعدازظهر، مراسم تشییع یک پیکر مطهر شهید گمنام از امام‌زاده موسی مبرقع علیه السلام به سمت بوستان شهدای آذر آغاز خواهد شد و در آنجا تدفین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.