استاندار ایالت سند پاکستان با بیان اینکه روابط گسترده‌ای بین پاکستان و ایران وجود دارد، گفت: در بحث تعاملات اقتصادی و تجارت باید اقدامات عملی بیشتری داشته باشیم.

استاندار ایالت سند پاکستان: روابط گسترده‌ای بین پاکستان و ایران وجود دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد کامران تسوری با حضور در محل استانداری با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دیدار و درباره زائران پاکستانی، تعاملات تجاری، دانشگاهی و موضوعات درمانی گفت‌وگو کردند.

استاندار ایالات سند کشور پاکستان با ابراز خرسندی از سفر خود به مشهد مقدس، اظهار کرد: چند ساعت است که از سفر ما به ایران می‌گذرد و در همین مدت بسیار تحت تأثیر جوانب شهر زیبای مشهد قرار گرفته‌ام.

وی با بیان اینکه روابط گسترده‌ای بین پاکستان و ایران وجود دارد، افزود: در بحث تعاملات اقتصادی و تجارت باید بیشتر کار کنیم و اقداماتمان را عملیاتی کنیم. در این راستا به عنوان استاندار ایالت سند کشور پاکستان دعوت می‌کنیم تا سفری به ایالت سند و شهر کراچی داشته باشید.

تسوری با قدردانی از مهمان نوازی جمهوری اسلامی ایران در قبال زائران پاکستانی، درباره بیمارستان و مراکز خاصی در شهر مشهد برای ارائه خدمات درمانی، تبادل نظر کرد.

استاندار ایالت سند پاکستان به جایگاه علمی آموزشی دو کشور اشاره کرد و گفت: هرچند سابقه تعاملات آموزشی و آکادمیک بین کشور پاکستان و ایران وجود دارد اما خواهان گسترش این تعاملات هستیم.

وی به شرارت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در قبال مردم ‎‌مظلوم غزه پرداخت و عنوان کرد: مقصران اصلی این جنایات اسرائیل و آمریکا هستند. در این راستا کشور پاکستان به شکل همه جانبه از مردم فلسطین حمایت می‌کند و از مواضع ایران هم در حمایت از ملت فلسطین حمایت و قدردانی می‌کنیم.

تسوری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه من را باید سفیر ایران در پاکستان بدانید، بیان کرد: مشتاق حضور تمام هیأت‌های تجاری ایران در پاکستان و شهر کراچی هستیم. بدانید آغوش ما به روی تمام این هیأت‌ها گشوده است و به دنبال گسترش تعاملات تجاری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.