۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 945920

امروز دیار مقاوم و شهیدپرور ملایر، میزبان دو میهمان ویژه است؛ دو پیکر مطهر شهدای گمنام مربوط به دوران دفاع مقدس طی مراسم‌های گوناگون مورد پیشواز و تشییع قرار گرفت.

استشمام عطر خوش شهادت در ملایر

به گزارش قدس آنلاین، معاون اداری و مسئول روابط عمومی کمیته خادم الشهدای ملایر اظهار کرد: یک پیکر شهید متعلق به جوان ۱۸ ساله است که در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسیده و پیکر مطهر دوم متعلق به جوان ۲۲ ساله‌ای است که در عملیات ایذایی والفجر ۸ به مقام شهادت نائل آمده است.

علیرضا محمدیان با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم استقبال و بدرقه این شهدای دفاع مقدس، افزود: بعد از مراسم تشییع و برگزاری یادوارهای مختلف در سطح شهرستان نهایتاً یک پیکر مطهر در محل ویژه تدفین پیکرهای شهدا در غارعلیصدر و پیکر مطهر دیگر در شهر برزول نهاوند به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است؛ حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در آیین تشییع این دو پیکر مطهر، نشان‌دهنده تجدید بیعت ملایری‌ها با آرمان‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، مردم با سرد دادن شعارهایی چون «هیهات من الذله» و «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» از دشمنان نظام برائت جوییدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.