«نسیمی‌شو»  نخستین برنامه زنده شبکه نسیم که از شب یلدا پخش خود را آغاز خواهد کرد، روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ هر هفته در ساعت ۱۹:۳۰ با شعار «حتی به یه لبخند»  به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

نخستین برنامه زنده شبکه نسیم شب یلدا روی آنتن می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، «نسیمی‌شو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی برنامه جدیدی است که از شب یلدا خودش را به آنتن شبکه نسیم می‌رساند. «نسیمی‌شو» اولین برنامه زنده شبکه نسیم از آغاز به کار این شبکه محسوب می‌شود.

این برنامه به معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها می‌پردازد و ضمن دعوت از عوامل برنامه‌ها بخشی را به گفت‌وگو با آنها اختصاص می‌دهد.

در بخش دیگر این برنامه با عنوان پشت صحنه، اتفاقات پشت صحنه برنامه‌ها جلوی دوربین «نسیمی‌شو» می‌آید همچنین در بخش «آدم‌های اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با هنرمندان خارجی به وسیله هوش‌مصنوعی گفت‌وگو صورت می‌گیرد.

«پا در میونی» عنوان بخش دیگر این برنامه است که در آن عوامل برنامه به همراه هنرمندان به سراغ افرادی می‌روند که با هم کدورت دارند تا میان آنها آشتی آنها صورت دهند.

همچنین این برنامه بخشی را به استند آپ کمدی اختصاص داده است که در آن هانا ستوهی و محمد حسین توسلی افراد برگزیده خنداننده شو به اجرا می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.