مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال پس از به ثمر رساندن گل تساوی و کسب تساوی مقابل ما دور افتخار زدند.

فرجی: استقلالی‌ها به خاطر تساوی مقابل پرسپولیس دور افتخار زدند

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد فرجی پس از تساوی یک بر یک دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و مستحق برد بودیم اما برخی چیزها دست ما نیست و نشد که برنده شویم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند اما فقط می‌توانیم لبخند بزنیم.

وی افزود: الان اگر بخواهیم حرفی بزنیم قوانینی گذاشتند که محرومیت و جرائم نقدی سنگینی برای ما به همراه دارد. همین لبخند من گویای همه چیز است. 

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه آیا صحنه برخورد علی نعمتی و آرش رضاوند پنالتی نبود، توضیح داد: من نظر شخصی‌ام را می‌گویم اما خواهش می‌کنم من را جریمه یا محروم نکنید. از نظر شخصی من این صحنه پنالتی نبود. اگر آن را بازبینی کنید متوجه می‌شوید چه اتفاقی افتاد. تازه فهمیدیم چرا تا این اندازه استقلالی‌ها می‌گفتند VAR را بیاورید. کمترین حق ما در این بازی پیروزی بود و اصلاً مستحق تساوی نبویم.

فرجی در خصوص اظهارنظر حسین بادامکی مبنی براینکه بازیکنان پرسپولیس پس از گل هوشیار نبودند، عنوان کرد: نه اینگونه نیست این حرف را قبول ندارم. هر چهار پنج روز یکبار بازی می‌کنیم و خستگی در ساق پای بچه‌ها هست. به خاطر همین خستگی بیشتر تعویض‌های ما زودهنگام است. تلاش خودمان را کردیم. همه بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند این بازی تمام شد. اگر فیلم مسابقه را ببینید متوجه برخی مسائل می‌شوید و نیازی نیست از ما سؤال کنید.

وی در مورد اینکه آیا بنیادی‌فر تحت فشار نیمکت حریف قرار د اشت، گفت: دلیلی ندارد در مورد نیمکت حریف صحبت کنم و نمی‌خواهم این کار را انجام بدهم. در مورد تنش‌ها هم باید بگویم پس از گل فقط به بازیکن حریف گفتم باید احترام هواداران پرسپولیس را داشته باشید. استقلالی‌ها تا حدی تحت تأثیر جو قرار گرفته بودند این تساوی برای آنها ارزشمند بود و دور افتخار می‌زدند. حق هم داشتند اینگونه خوشحالی کنند اما به آنها گفتم نباید مقابل هواداران ما چنین کاری انجام بدهید.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.