نایب رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: روشا اکبری شطرنج باز خراسانی مدال برنز زیر ۱۲ سال نوجوانان آسیا را در بخش سریع کسب کرد.

شطرنج باز خراسانی مدال برنز نوجوانان آسیا را کسب کرد

به گزارش قدس خراسان، مهتا قره‌داشی درخصوص مسابقات امارات اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا از ۲۴ آذر آغاز و تا ۳۰ آذر ماه در العین امارات متحده ادامه دارد.

نایب رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی با بیان اینکه قرار بود در این مسابقات سیده هستی سیدی، روشا اکبری، سلما همتیان، اسما حسن پور و محمد طاها ارکاک از خراسان رضوی در این مسابقات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل تاخیر در صدور ویزا سیده هستی سیدی از حضور در مسابقات باز ماند و سلما همتیان، اسما حسن پور و محمد طاها ارکاک دور اول مسابقات در بخش سریع را ازدست دادند اما با تلاش فدراسیون به دور دوم مسابقات در بخش استاندارد رسیدند.

وی افزود: روشا اکبری تنها نماینده حاضر در دور اول مسابقات و بخش سریع رده سنی زیر ۱۲ سال توانستند مدال برنز این مسابقات را ازآن خود کند.

قره‌داشی ادامه داد: در دور دوم و بخش استاندارد مسابقات سلما همتیان بازی نخست را به حریف خود واگذار کرد، روشا اکبری، اسما حسن پور و محمد طاها ارکاک توانستند پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.