مستند «اَرجِنا» به نویسندگی و کارگردانی عباس رفیعی مَرغمَلکی محصول مشترک حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و مرکز مستند سوره است که در بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» حضور دارد.

تیزر مستند «اَرجِنا» منتشر شد/ قصهِ نذرِ مردی ۸۴ ساله برای حفاظت از محیط زیست

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، همزمان با رونمایی از پوستر و تیزر «اَرجِنا»، برنامه نمایش آن در جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد. این اثر دوشنبه ۲۷ آذر سانس ۱۵ در سالن ۶ و پنجشنبه ۳۰ آذر سانس ۱۹:۳۰ در سالن ۵ پردیس سینمایی چهارسو اکران می‌شود. 

این مستند که با موضوع توجه به احیای جنگل و حفظ محیط زیست تولید شده است، زندگی مردی ۸۴ ساله در مناطق چهارمحال و بختیاری را به تصویر می‌کشد که برای حفظ و نگهداری زیست بوم خود از خطراتی همچون آتش سوزی، نذر کرده است از مراتع، جنگل‌ها و گونه‌های مختلف گیاهی نگهداری کند.

عوامل «اَرجِنا» عبارتند از؛ تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: عباس رفیعی مَرغمَلکی، فیلمبردار: محمد قلی‌پور دشتکی، صدابردار: احسان عبدالله زاده، تدوین: هادی اسپنانی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان و برنا جمشیدی، طراحی و ترکیب صدا: سعید بهرامی، مدیر تولید: خدیجه ملک‌پور دهکردی و فاطمه جلالی، برنامه‌ریز: مریم ساعدی، ترجمه و زیرنویس: رضا تاریوردی، عکاس: محسن آذرمهر، طراح پوستر: پدرام فرخ‌نیا، مجری طرح: موسسه سینمایی آسمان تصویر و محصول: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و مرکز مستند سوره.

تیزر مستند «اَرجِنا» منتشر شد/ قصهِ نذرِ مردی 84 ساله برای حفاظت از محیط زیست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.