رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به جبهه غرب به رهبری آمریکا که با تمام ظرفیت به پشتیبانی از جنایت‌های اسراییل ادامه می‌دهد، می‌گویم که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی: افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته است

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ آذر) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت می گویم و از همه محبان اهل بیت عصمت و طهارت که مراسم عزای ام المومنان را با شکوه هر چه تمامتر برپا داشتند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: همچنین ضروری است استمرار جنایت‌های ضد انسانی رژیم صهیونیستی کودک کش علیه مردم بی گناه غزه را محکوم کنم و به جبهه غرب به رهبری آمریکا که با تمام ظرفیت رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک به پشتیبانی از این جنایت‌ها ادامه می‌دهد یادآوری کنم که باید تجربه این روزها به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته است و همه حمایت‌های شما نخواهد توانست این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است نجات دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید می‌کنم ادامه این منش ضدانسانی رسوایی فراگیر جهانی برای شما رقم خواهد زد، به گونه‌ای که حتی نزد ملت‌های خود بی آبرو خواهید شد. همچنین به حاکمان و رؤسای کشورهای اسلامی و عربی یادآوری می‌کنم شما در پیشگاه ملت‌های مسلمان در آزمونی تاریخی قرار دارید و باید بدون شعارهای توخالی، با اقدامات عملی وظیفه دینی، انسانی و ملی خود را انجام دهید و متأسفانه باید تصریح کنم که تاکنون در این آزمون سربلند بیرون نیامدید که امیدوارم در روزهای پیش رو با اقداماتی مؤثر گذشته را جبران کنید.

قالیباف ادامه داد: همچنین جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی راسک و شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور فراجا منجر به تأسف فراوان شد. اینجانب این حادثه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی محترم انتظامی و فرماندهان و کارکنان جان بر کف فراجا، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های آن شهیدان والامقام تسلیت و تعزیت میگویم.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: علاوه بر آنکه لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند و مسببان این حادثه از عاملان و آمران را به مجازات برسانند. ضروری است اقدامات لازم جهت تجهیز پاسگاه‌های مرزی و جلوگیری از تکرار این گونه جنایات صورت گیرد.

وی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن رسیدگی به نحوه شناسایی و مجازات مسببان این جنایت، گزارشی از امکانات و تجهیزات لازم جهت تقویت امکانات دفاعی مقرهای انتظامی مرزی را ارائه کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.