شهردار حله گفت: برای رشد مطلوب در حوزه‌های مختلف مدیریت شهر به دستاوردها و امکانات مدیریت شهری مشهد نیاز داریم و از آنها بهره خواهیم برد. 

برای رشد مطلوب شهر حله به دستاوردهای شهرداری مشهد نیاز داریم

به گزارش قدس خراسان، محمد جابر اظهار کرد: خوشحالم که به دیدار و زیارت کشور جمهوری اسلامی ایران و مشهد مشرف شدم و آمدنمان به این نمایشگاه برایم خیلی با ارزش است.

شهردار حله با اشاره به کیفیت مطلوب بازدید از این دستاوردها و تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه افزود: در بازدید از این نمایشگاه شاهد دستاوردها و امکانات و تجهیزات در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری بودم و از آن بسیار بهره بردم. 

وی تاکید کرد: در راستای دیپلماسی بین المللی، خوشبختانه قرار بر آن است که همکاری‌هایی بین شهرداری حله و شهرداری مشهد انجام شود.

جابر طارق تاکید کرد: طی این همکاری از امکاناتی که در این حوزه‌ها وجود دارد استفاده خواهیم کرد تا با این شیوه به یک رشد مطلوب برسیم. 

شهردار حله در خصوص حضورش در بزرگترین کلانشهر مذهبی دنیا و پایتخت معنوی جهان اسلام و این نمایشگاه که تجلی فعالیت‌های مدیریت شهری به خصوص در حوزه های حمل و نقل و خدمات شهری است، بیان کرد: در این بازدید شاهد رشد و پیشرفت شهر مشهد بودم. امیدواریم که ارتباط بین ما بیشتر شود و بتوانیم از این تعامل بهره ببریم و به یک نتیجه خوب و مطلوب در همکاری‌های دو جانبه برسیم.

وی عراق ضمن قدردانی از این دعوت بیان کرد: از این دعوت سپاسگزارم و من نیز از شهردار و مسئولین شهرداری مشهد می‌خواهم دعوت ما را برای دیدار از شهر حله  بپذیرند تا بدین وسیله بتوانیم دو کشور مسلمان در کنار هم و تبادل و تعامل مناسب، مشکلاتمان را حل کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.