مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بزرگ ایران گفت : مشکل واحدهای تولیدی گلستان برای پایداری تولید و کمک به رونق اشتغال و صادرات برطرف می‌شود.

معاون وزیر صنعت: مشکل واحدهای تولیدی گلستان برطرف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد مقیمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح تولیدی گام نخست بانیار پلیمر گنبدکاووس افزود : یکی از مشکلاتی که در واحد تولیدی پلیمر گنبدکاووس وجود دارد، تقاضا برای دریافت مجوز واردات کِشنده‌ است که برای حل این مشکل با وزارت راه و شهرسازی و دیگر نهادهای متولی رایزنی خواهد شد.

به گفته وی ، این واحد تولیدی متقاضی واردات ۱۲۰ دستگاه کشنده بود.

پولاد نیازی مدیرعامل شرکت تولیدی بانیار پلیمر گنبد هم دریافت مجوز واردات ۱۲۰ کشنده برای حمل مواد اولیه از عسلویه به این کارخانه و پایین بودن عرضه مواد اولیه در بورس را از جمله مشکلات این واحد تولیدی اعلام کرد.

به گفته وی، این شرکت سالانه ۱۶۰ هزار تن پلیمر تولید می‌کند.

بازید از خوشه مبل عطا آباد در آق قلا، افتتاح طرح توسعه تولید داروهای نوترکیب و درمان سرطان شرکت آریا تینا ژن در شهرک صنعتی آق‌قلا، افتتاح کارخانه تولید مشتقات ید گروه توسعه اقتصادی خزر در شهرک صنعتی کردکوی، آغاز واگذاری فاز کارگاهی شهرک صنعتی بندرترکمن از مله برنامه‌های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گلستان است.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و استقرار گمرک اینچه برون و ارتباط زمینی و ریلی با کشور ترکمنستان و آسیای میانه و دسترسی به بازارهای این کشور از جمله مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری این شهرستان برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی محسوب می‌شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.