تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان آلومینیوم اراک است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم / طلسم‌شکنی مورایس با انگیزه قهرمانی نیم‌فصل

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا یکشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان برگزار می‌شود. طلایی‌پوشان با رای کمیته انضیاطی از حضور هوادارن خود مقابل آلومینیوم محروم هستند.

سپاهان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که هر ۵ دیدار گذشته خود در لیگ برتر را با برد پشت‌سر گذاشته و کاملاً در شرایط ایده‌آل قرار داد. طلایی‌پوشان با یک بازی کمتر و با اختلاف یک امتیازی با استقلال در رتبه دوم قرار دارند و انگیزه بالایی برای کسب قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر دارند. سپاهان در ۳ دیدار اخیر خود برابر تیم‌های، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و هوادار ۱۲ گل به ثمر رسانده و میانگین ۴ گل در هر بازی را به ثبت رسانده است.

آلومینیوم در این فصل با هدایت مجتبی حسینی روند خوبی را دنبال می‌کند و در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. نکته قابل توجه تقابل‌های دو تیم چهار تساوی متوالی سپاهان در مقابل آلومینیوم اراک بوده است. سپاهان تنها در اولین فصل حضور آلومینیوم موفق شد این تیم را رفت‌و برگشت مغلوب کند، اما در دو فصل گذشته در کسب پیروزی مقابل اراکی‌ها ناکام بوده است.

مورایس برای این دیدار میلاد زکی‌پور و محمد قربانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. همچنین سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت و رضا اسدی به دلیل سرماخوردگی در تمرینات گروهی سپاهان حضور نداشتند و به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی روی این بازیکنان ریسک نمی‌کند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد مورایس سپاهان را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان کند. پیام نیازمند در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان در این دیدار قرار می‌گیرد و هادی محمدی در کنار محمد دانشگر زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از جناح راست و آریا یوسفی در جناح چپ خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند.

محمد کریمی، برایان دابو و محمدجواد حسین‌نژاد مثلث خط میانی سپاهان را تشکیل خواهند داد و جلوتر از آن‌ها فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو، ترکیب منتخب طلایی‌پوشان را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، محمد جواد حسین‌نژاد، رضا شکاری و شهریار مغانلو

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.