سرمربی سپاهان گفت: فردا ما بدون هوادارانمان به زمین می‌رویم و این یک حقیقت تلخ است و بنظرم نباید توهین کنیم چون با توهین زندگی بهتری نخواهیم داشت و نمی‌توانیم با بی عدالتی برای عدالت بجنگیم.

مورایس: نمی‌توانیم با بی عدالتی برای عدالت بجنگیم

ژوزه مورایس شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی «سپاهان» و «آلومینیم» افزود: اگر کسی ما را اذیت کرد باید متوجه‌شان کنیم که چقدر عاشقشان هستیم و در کتاب‌های مقدس درس‌های زیادی در این رابطه وجود دارد. آرزو می‌کنم با هم راه حلی پیدا کنیم تا بهتر شویم.

وی در مورد دیدار فردا تیمش مقابل «آلومینیوم اراک» ادامه داد: من فردی هستم که پیش از بازی، چندان درباره آن صحبت نمی‌کنم ولی آرزو می‌کنم بازی فردا، رقابت باکیفیتی باشد.

سرمربی سپاهان گفت: امیدوارم همه لحظات خوبی را در شب یلدا گذرانده باشند و برای هواداران سپاهان آرزو می‌کنم که خوشحالی و شادابی یلدا برایشان ادامه داشته باشد.

مورایس تصریح کرد: حواشی اخیر سپاهان از جمله چالش‌هایی است که باید آن‌ها را درک کنیم تا به رشدمان ادامه دهیم و برای مقابله با آن ها فقط باید به خودمان باور داشته باشم.

وی افزود: ما می‌خواهیم از نظر روحی در سطح خوب باشیم و آن را حفظ کنیم و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و هر تیمی ظرفیتی دارد و ما نمی‌توانیم خودمان را با همه مقایسه کنیم ولی باید تلاش کنیم تا بهتر شویم.

سرمربی سپاهان اظهارداشت: خط حمله تیم ما بعضی وقت‌ها زیاد و برخی زمان‌ها کم گُل می‌زند ولی هدف تیم ما پیشرفت کردن است، باید توجه داشته باشیم رسیدن به اهدافمان ساده نیست ولی بازیکنان ما تلاش می کنند تا بهترین خودشان را نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای ترمیم نقاط ضعف تیم در نیم فصل اگر بازیکنی در بازار نقل و انتقالات باشد که بتواند به ما کمک کند از آن استقبال می‌کنم و اگر بازار نقل و انتقالات فوتبال به ما اجازه دهد با جذب بازیکن بهتر شویم، بی شک به فکر جذب بازیکن خواهیم بود.

وی یادآور شد: البته پس از خرید بازیکن شاید بحث‌های دیگری مثل هزینه قرارداد پیش بیاید و چیزی که من می‌بینم این است که برخی باشگاه‌ها می‌توانند خرج کنند ولی برخی باشگاه‌های خیر!

مورایس اضافه کرد: محمد قربانی و میلاد زکی‌پور به خاطر تعداد کارت‌هایشان در بازی فردا حضور ندارند، بهرحال خداراشکر می کنم که فقط سیاوش یزدانی مصدوم است و دیگران وضعیت خوبی دارند.

مورایس در بخش پایانی مصاحبه خود گفت: من در دوران کودکی کنار نامادری و ناپدری‌ بزرگ شدم و همیشه تنبیه می‌شدم و همیشه آن‌ها برای غذا خوردن من زمان تعیین می‌کردند البته امروز آن‌ها را می‌بخشم چون آن‌ها کاری که می‌دانستند را انجام می‌دادند.

وی یادآور شد: نامادری‌ام هنور زنده است و من حواسم به اوست و به عنوان یک انسان نامادری و ناپدریم را می‌بخشم ولی امروز شاهدیم که وقتی نمی‌دانیم، مجبوریم جریمه و تنبیه کنیم ولی راه دیگری هم برای ما وجود دارد آن‌ هم بخشش است.

 دو تیم «سپاهان اصفهان» و «آلومینیوم اراک» در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا، یکشنبه، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدلیل رفتار تماشاگران سپاهان در بازی با مس رفسنجان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.