فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز گفت: پس از نزاع دسته جمعی در شهرستان طرقبه شاندیز و کشته شدن یک نفر در این درگیری، پلیس در عملیات ضربتی متهمان پرونده درگیری منجر به قتل را دستگیر کرد.

یک کشته طی نزاع دسته جمعی در طرقبه شاندیز/ متهمان دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدجواد حسینی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجربه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز افزود: پلیس با حضور در محل موردنظر یکی از متهمان پرونده را دستگیر کرد که بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود ۹ تن که ۴ تبعه خارجی بین آن‌ها بودند، به خاطر مشاجره لفظی، با هم درگیر شده‌اند.

وی گفت: در این درگیری دو تن از ناحیه سر و صورت زخمی می‌شوند که هنگام انتقال به مرکز درمانی یکی از آنان به علت ضربه وارد شده به سرش، جان خود را از دست داد.

حسینی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با پی گیری فنی سر نخ‌های موجود ۲ متهم دیگر پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در منطقه تپه سلام مشهد دستگیر کردند.

حسینی افزود: در ادامه این عملیات ۷ متهم دیگر پرونده نیز دستگیر شده‌اند و تحقیقات با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.